نحوه فعالیت مراکز تعویض پلاک و آموزشگاه‌های رانندگی اعلام شد

رئیس پلیس راهور استان با توجه به رنگ بندی جدید کرونایی برخی از شهرستان های استان نحوه فعالیت مراکز تعویض پلاک و آموزشگاه‌های رانندگی را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان سرهنگ "موسی بزرگی"  با بیان اینکه مراکز تعویض پلاک و خدمات‌ خودرویی در شهرهای دارای وضعیت قرمز از شنبه ۲۱ فروردین به مدت دو هفته تعطیل است اظهار داشت: آموزش و آزمون عملی رانندگی با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد.
وی افزود در شهرهایی که دارای وضعیت رنگ بندی نارنجی، زرد و آبی هستند مراکز تعویض پلاک و آموزشگاه های رانندگی با رعایت پروتکل های بهداشتی به فعالیت‌ خود ادامه می‌دهند.
به گفته سرهنگ بزرگی در شهرهایی که از لحاظ شیوع ویروس کرونا وضعیت آن ها قرمز است متقاضیان دریافت گواهینامه می‌توانند پس از ثبت نام، حسب تمایل بلافاصله در آموزش‌های مهارت عملی رانندگی با رعایت و حفظ پروتکل های بهداشتی شرکت کرده، آموزش نظری آیین نامه را نیز بعد از آموزش عملی و بهبودی اوضاع کرونا طی نمایند.
رئیس پلیس راهور استان سمنان گفت: وکالت نامه هایی که اعتبار آنها از تاریخ شروع تا پایان آخرین روز تعطیلات کرونایی اعلام شده از سوی ستاد کرونا کشور منقضی شده باشد (شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونا) مشمول تمدید اعتبار و دریافت خدمات به تعداد روزهای تعطیل در خصوص شماره گذاری خواهند شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1504077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =