۰ نفر
۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
کشف ۱۳۵ تن نهاده دامی فاسد در گمرک

ایسنا نوشت: رییس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف ۱۳۵ تن نهاده دامی فاسد غیرقابل مصرف و دستگیری ۶ متهم در شمالغرب کشور خبرداد.

سرهنگ هادی رفیعی کیا در تشریح جزئیات این خبر گفت: کارشناسان مستقر در مرکز پایش پلیس گمرک ناجا با بررسی های اسنادی محموله های گمرکی و انجام اقدامات فنی و خاص پلیسی به چندین تریلر حامل ذرت دامی ترخیص شده از گمرک بندر انزلی مشکوک شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه مقصد تمامی محموله ها، استان آذربایجان غربی بود، موضوع با پلیس امنیت اقتصادی مستقر در استان‌های مسیر حرکت محموله ها هماهنگ و پس از شناسایی خودروها به صورت لحظه ای تردد محموله ها استعلام و هدایت عملیاتی انجام و در نهایت همکاران پلیس امنیت اقتصادی استان های مذکور چهار دستگاه تریلر را در استان زنجان و دو دستگاه تریلر را در استان اردبیل برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

رییس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: در بررسی اولیه توسط همکاران مشخص شد تمامی ذرت های دامی فاسد، کپک زده و غیرقابل مصرف برای دام هستند که پس از تایید کارشناسان جهاد کشاورزی محموله ها به مقدار ۱۳۵ تن توقیف و به تعزیرات حکومتی تحویل شدند.

رفیعی کیا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله های مکشوفه را هشت میلیارد ریال برآورد کردند، اضافه کرد: در این پرونده شش متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

بر اساس اعلام سایت پلیس، رییس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب هموطنان با پلیس از آنان خواست که در صورت مشاهده هرگونه فعالیت اقتصادی غیرمجاز موضوع را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا با پشتیبانی هم با رفع موانع به تولید داخل کمک کنند.

۲۳۵۲۳۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1504100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =