کلانتری با خانواده شهدای محیطبان زنجان دیدار کرد/ احداث دو پاسگاه به نام شهدای محیط‌بان

ایسنا نوشت: رییس سازمان حفاظت محیط زیست و هیئت همراه با خانواده شهیدان میکائیل هاشمی و مهدی مجلل دیدارکردند.

عیسی کلانتری به همراه اصغر دانشیان - معاون توسعه مدیریت حقوقی و امور مجلس - و سرهنگ جمشید محبت خانی - مشاور رییس سازمان در امور انتظامی و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست - صبح امروز(۲۳ فروردین ماه) با خانواده شهدای محیط بان زنجان دیدار و از آنان دلجویی کرد.

معاون رییس جمهوری با تاکید به اینکه به‌طور جد پیگیر حقوق محیط بانان شهید با همکاری بنیاد شهید هستیم، اظهار کرد: اخیرا قول‌های همکاری بسیار خوبی دادند. امیدواریم که مشکلات قبلی به زودی حل شود.

وی افزود: احوال‌پرسی‌های ما شاید مرهمی باشد بر دل‌ سوخته‌شان و رضایت آن‌ها مایه آرامش و ذخیره آخرت ما است.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست همچنین از پلیس آگاهی استان زنجان به علت اقدام سریع در دستگیری قاتلان دو محیط بان شهید، از استاندار زنجان به علت هماهنگی و حمایت‌های مربوطه و از ریاست بنیاد شهید زنجان به علت هماهنگی‌های انجام شده و تدفین در قطعه شهدا قدردانی کرد. 

کلانتری از تخصیص اعتبار ساخت دو پاسگاه به نام شهدای محیط بان «میکائیل هاشمی» و «مهدی مجلل» از محل اعتبارات طرح‌های عمرانی معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی در استان زنجان خبر داد. 

وی همچنین با حضور در محل مزار دو شهید محیط بان از مقام شامخ شهدای محیط بان تجلیل کرد.

شهیدان «میکائیل هاشمی» و «مهدی مجلل»، دوشنبه شب (۱۶ فروردین) حین عملیات تعقیب و گریز با شکارچیان خاطی و غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فیله خاصه که از سال ۸۶ جزو مناطق شکار ممنوع استان زنجان اعلام شد و وسعت آن نیز ۱۱۰ هزار و ۵۳۲ هکتار است به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

۲۳۵۲۳۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1504118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =