۰ نفر
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۵:۱۱

رزمایش بزرگ فاطمیون ناحیه مقاومت بسیج سید الشهدا(ع) ساعت هشت و نیم صبح امروز در محل پادگان قدس(جی) آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین در ابتدای این مراسم سردار حسین همدانی فرمانده سپاه محمد رسول الله(تهران بزرگ) به همراه نماینده ولی فقیه در ناحیه سید الشهدا(ع) و نیز سرهنگ پاسدار رضا گرشاسبی فرمانده ناحیه مقاومت حمزه سیدالشهدا(ع) از گردان های حاضر در این مراسم سان دیدند.

سرهنگ گرشاسبی در ابتدای مراسم با خیرمقدم به خانواده های شهدا وجانبازان و نیز رزمندگان گفت: در سال جهاد اقتصادی که مصادف با تحول بسیج و توسعه نواحی در تهران می شود، ناحیه مقاومت سید الشهدا(ع) ماموریت دارد تا با پاسداری از ارزش ها سهم کوچکی از وظیفه خود را ادا نماید. این ناحیه مصمم است با بسیج تمامی امکانات مادی و معنوی دمی از تلاش و کوشش باز نایستد.

وی ادامه داد: در سال آزمون سخت فتنه، بسیجیان با بصیرت و مومن این منطقه ضمن افزایش بصیرت در زمینه نهضت روشنگری در این آزمون بزرگ و فتنه عظیم از ولی امر مسلمین نمره قبولی دریافت نمودند.

وی با اشاره به بخشی از فرموده های مقام معظم رهبری راجع به بسیج گفت: اینک این جمع با اخلاص از بسیجیان پایتخت و سپاه محمد رسول الله با دل های مطمئن و ایمانی عمیق و بصیرت، در سنین مختلف، زن و مرد، در روز جمعه، روز ظهور مصلح کل گرد هم آمدند تا در قالب نویتی از اشکال مختلف توان سازماندهی، حفظ انسجام و عملیات در قالب ناحیه تاکتیکی سید الشهدا(ع) را به نمایش بگذارند.

گرشاسبی ادامه داد: در این رزمایش ضمن میثاق با آرمان های امام و فرمانده کل قوا اعلام می داریم راه شهیدان و رزمندگان دفاع مقدس را تا آخرین نفس در پاسداری از اسلام عزیز و ولایت مطلقه فقیه ادامه خواهیم داد.

این مراسم ادامه دارد.

/27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 150457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =