۶ نفر
۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
چلسی زیر سایه مهدی طارمی

لحظاتی از بازی هستند که حتی بیشتر از برد یک تیم در تاریخ می مانند.

گاهی برای اینکه قهرمان یک قصه یا داستان باشی، نیاز نیست که لزوما برنده باشی.

بازنده سربلند هم می‌تواند شبیه به یک قهرمان سرش را بالا بگیرد؛ درست مثل مهدی طارمی که سه شنبه شب گذشته همراه با پورتو باخت اما برای کل دنیا تبدیل به یک قهرمان شد.

صبح امروز وقتی از خواب بیدار شدید حتما با سیل انبوهی از واکنش‌های جهانی به سوپر گل مهدی طارمی برخوردید. لحظه‌ای که تا عمر داریم در ذهن همه‌مان ماندگار خواهد بود. احتمالا در لحظاتی که ذوق زده صفحات مجازی و گروههای تلگرامی را برای دیدن این واکنش‌ها بالا و پائین می‌کردیم، بی درنگ با خود فکر می‌کردیم این زیباترین گل تاریخ فوتبال ایران است. اهمیت گل طارمی به چلسی شاید به اندازه گل گوچی به کره یا خداداد عزیزی به استرالیا و استیلی به آمریکا نباشد ولی دست کمی از آنها ندارد.

مهدی با این گل، نه تنها در ذهن ایرانی‌ها که در ذهن تمام دنیا می‌ماند، درست مثل گلی که کریس رونالدو به یوونتوس زد و هنوز مردم جهان درباره‌اش صحبت می‌کنند.

فارغ از این بحث‌ها اما می‌توان به یک نتیجه رسید؛ اینکه لحظاتی از بازی هستند که حتی بیشتر از برد یک در تاریخ می مانند.

چرا رسانه ها بعد از بازی چلسی و پورتو، بیش از آنکه به برد تیم انگلیسی اشاره کنند، درباره گل مهدی طارمی حرف زده یا نوشتهاند؟ با خود فکر کرده‌اید گل این ستاره ایرانی، برد چلسی را به طور کامل زیر سایه برده؟ کسی نیست بگوید چلسی برد، همه می گویند گل مهدی طارمی را دیدید؟ پربیراه نیست اگر بگوئیم قهرمان بلامنازع دیدار سه شنبه گذشته، مهدی ما بود، نه هیچکس یا هیچ تیم دیگری.

تابستان آینده منتظر اتفاقات بزرگی باشید. از همین حالا نفس‌تان را حبس کنید. قرار است یک اتفاق بزرگ رخ دهد.

252 252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1504754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =