۲۵هزارمترمربع به فضاهای فرهنگی و ورزشی قزوین افزوده می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: امسال ۲۵هزار و ۷۱۰مترمربع زیربنا به فضاهای فرهنگی و ورزشی قزوین افزوده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمد درافشانی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: از زمان آغاز به کار شورای پنجم، توسعه اماکن فرهنگی و ورزشی در شهر قزوین،نواحی منفصل و کم برخوردار در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قرار گرفته است.

درافشانی افزود: در همین راستا عملیات  کلنگ زنی ۱۵پروژه مهم در طول چهار سال اخیر برزمین زده شده است که از این تعداد پروژه،دو  طرح مورد بهره برداری قرار گرفته و مابقی آنها نیز امسال به بهره برداری می رسند.

او بیان کرد: خانه‌ فرهنگ منتظری با یک هزار و ۶۰۰متر مربع زیربنا و خانه فرهنگ میرداماد با ۷۰۰مترمربع زیربنا در راستای توسعه فضاهای فرهنگی ورزشی، توزیع عادلانه خدمات و سرانه فضاهای فرهنگی به بهره برداری رسیده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز عملیات اجرایی  خانه‌های فرهنگ چوبیندر با یک هزار و ۳۵۰مترمربع زیربنا و ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی، مجاهد با ۶۰۰متر مربع زیربنا و ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی، ناصرآباد با ۱۲۰۰متر مربع زیربنا و ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی و خانه فرهنگ اندیشه با ۱۲۰۰مترمربع زیربنا و ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی  در دست اقدام است.

درافشانی افزود: از دیگر پروژه های در دست ساخت شهرداری قزوین «نمازخانه پارک ملت قزوین» در ۶۰متر مربع زیربنا و ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی، «زمین ورزشی شقایق دو» با چهار هزار متر مربع و ۱۰درصد پیشرفت فیزیکی، «مرکز نشر آثار امام در خیابان شهید بابایی قزوین»در ۲هزار متر مربع و ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی است.

او در ادامه بیان کرد: همچنین پروژه های «فرهنگسرای مینودر« با چهار هزار و ۵۰۰متر مربع زیربنا و ۲۰درصد پیشرفت فیزیکی، «مجموعه تئاتر شهر» با دو هزار متر مربع و ۷۵درصد پیشرفت فیزیکی، «مجموعه ورزشی مینودر» با سه هزار متر مربع و ۲۰درصد پیشرفت فیزیکی، «مجموعه ورزشی باهنر» با ۱۵۰۰متر مربع و ۳۰درصد پیشرفت فیزیکی، « سوله ورزشی اندیشه» با ۱۲۰۰متر مربع زیربنا و ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی، «پروژه ورزشی مشعلدار» با یک هزار متر مربع و ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی و « زمین ورزشی نواب جنوبی» با یک هزار متر مربع زیربنا و ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی نیز در دست احداث است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در پایان اظهار امیدواری کرد با تکمیل این مراکز فرهنگی بخشی از نیازهای فرهنگی مناطق کم برخوردار و محلات شهر قزوین  مرتفع و گام های خوبی در جهت ارتقای سطح فرهنگ کهن شهر تاریخی قزوین برداشته شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1504825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =