استخدام در سازمان تامین اجتماعی چگونه ممکن است؟

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: جذب نیرو در این سازمان صرفا از طریق آزمون استخدامی سازمان سنجش و انتصاب در سمت‌های مدیریتی نیز از طریق آزمون مدیران آینده و کانون‌های ارزیابی انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مصطفی سالاری در جلسه‌ای با معاونین و مدیران حوزه منابع انسانی که با حضور ویدئو کنفرانسی مدیران تأمین اجتماعی سراسر کشور همزمان با روز منابع انسانی برگزار شد، اظهار داشت: استخدام نیروی انسانی و ارتقاء شغلی و انتصاب مدیران در فرآیندی شفاف، رقابتی و عادلانه انجام می‌شود و در استخدام و انتصاب توصیه‌ها را ترتیب اثر نخواهیم داد.

وی افزود: در سال گذشته افزایش ۵۰ درصدی فوق‌العاده‌های کارکنان تأمین اجتماعی که در سایر وزارت خانه‌ها و دستگاه‌ها انجام شده بود را پیگیری کردیم و پس از اخذ تأییدیه شورای حقوق و دستمزد این موضوع محقق شد. متناسب سازی حقوق بازنشستگان نیز کار بسیار مهم و اثرگذار دیگری بود که سال گذشته در سازمان تأمین اجتماعی از مرداد ۹۹ انجام شد.

سالاری با اشاره به مصوبه سال گذشته مجلس شورای اسلامی برای واگذاری شرکت های دولتی به سازمان تأمین اجتماعی گفت: از محل این مصوبات بجز هپکو که در همان زمان به تأمین اجتماعی واگذار شد، برای دریافت سایر شرکت ها پیگیری‌های لازم انجام و در روزهای آخر سال گذشته مبایعه نامه امضا شد و در روزهای آینده آن را دریافت خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر اینکه شرکت ها و منابعی که به تأمین اجتماعی واگذار می‌شود به عنوان پشتوانه ایفای تعهدات به جامعه تحت پوشش است، گفت: منابع مربوط به متناسب سازی حقوق بازنشستگان هنوز دریافت نشده و با توجه به فرآیند اجرایی این موضوع، در خوش بینانه ترین حالت در ماه های آینده بخش اندکی از این منابع را دریافت خواهیم کرد.

 سالاری با اشاره به اجرای طرح ۳۰۷۰ برای کاهش ۷۰ درصدی مراجعات مردم به شعب تأمین اجتماعی از طریق ارائه ۳۰ خدمت غیرحضوری، گفت: در این طرح اقدام خوبی انجام شد و البته نیازمند تکمیل است و در دو ماه آینده اصلاحات مورد نیاز انجام خواهد شد و غیرحضوری شدن کامل این خدمات مورد انتظار است.

وی افزود: طرح نسخه الکترونیک نیز تحول جدی در سازمان تامین اجتماعی ایجاد کرد و در طول سال گذشته اقدامات موثری صورت گرفت. پس از حذف تمدید اعتبار دفترچه‌ها و استفاده از سامانه‌های اعتبارسنجی دفترچه‌ها که از اول خرداد انجام شد؛ در مرحله بعد تقویت زیرساخت ها در دستور کار قرار گرفت و این طرح قدم به قدم پیشرفت داشت و از اول اسفند صدور دفترچه جدید را متوقف کردیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی همکاری سایر نهادها را در موفقیت نسخه الکترونیک بسیار اثرگذار دانست و گفت: در آینده نزدیک برای تکمیل پروژه نسخه الکترونیک پوشش بیمه‌ای را تنها از طریق سامانه نسخه الکترونیک انجام خواهیم داد و اوراق کاغذی به طور کامل حذف می‌شود.

۲۳۵۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1504926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =