۱ نفر
۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
دیوار موش دارد و موش هم گوش آقای تقوی!

میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال انگار فقط خواسته تا یک مصاحبه کرده باشد!آقای تقوی تکذیب همیشه راه حل مناسبی برای سرپوش گذاشتن روی مشکلات نیست.باشد ما شایعه پراکنی می‌کنیم اما امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی چطور؟حرفهای او هم شایعه است که گفته شرایط خوابگاه مناسب نیست و اگر موش و سوسک باشد سریع سمپاشی می شود و تله گذاری می کنند؟

مرتضی رضایی:بهترین راه برای مدیران ورزشی کشور وقتی که یک اتفاقی می افتد تکذیب است!مگر زیر بار می روند؟اصلا وجود موش و سوسک در اردوی تیم ملی والیبال مگر نظر رسانه ها بود؟یکی دو نفر که در اردو هم حاضر هستند زمانی که پای صحبت یکی - دو خبرنگار نشسته بودند درددل کردند و از این گفتند که شرایط مثل سال های قبل نیست و حتی در اردو سوسک و موش دیده شده است.

حالا یک سوال می پرسم آقای تقوی! کجای این قصه خنده دار است؟حداقل به ما هم بگویید تا در این شرایط سخت با هم بخندیم و همه کنار هم شاد شویم.نکته بعدی اینکه  شما حتی گزارش را نخوانده اید.کسی نگفته بود در سالنی که تا همین قبل از عید میزبان لیگ بوده سوسک پیدا شده است،در گزارش آمده بود که در اردو این جانوران موذی پیدا شده اند و احتمالا منظور اتاق ملی پوشان یا جاهایی غیر از سالن بوده است.

آقای تقوی،برادر،اجازه بدهید عرق‌تان خشک شود،اجازه بدهید برسید و بعد والیبال را که سال ها بدون حاشیه کارش را دنبال می کرده وارد حاشیه کنید.

آقا میلاد،دیوارها موش دارند و موش ها هم گوش.اگر شما از فدراسیونی که هر روز آنجا رفت و آمد می کنید بی خبر هستید به ما ارتباطی ندارد.این حرف شما یعنی یک پیام واینکه مثلا آقای خوش خبر که برای همه ما قابل احترام هستند هم دروغ می گویند و می خواهند عملکرد فدراسیون را زیر سوال ببرند! این عین مصاحبه خوش خبر با روزنامه خبرورزشی است که گفته بودند:«این مشکلات همیشگی است.»

آقای تقوی کاش آن گزارش منتشر شده را می خواندید.در آن گزارش نوشته بودند همیشه در اردو و پس از تمرین به بازیکنان موز می دادند و این بار و شاید به دلیل گرانی سیب را جایگزینش کرده اید.عکس های آن هم موجود است.

آقای دبیر؛لطفا ما را بی نصیب نگذارید و از این پس هر وقت مسائلی اینچنینی برای شما خنده دار بود ما را هم خبر کنید تا کنار هم و با هم بخندیم،نه به‌هم!

دیوار موش دارد و موش هم گوش آقای تقوی!

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1504990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =