ژاوی: نکونام آینده خوبی در فوتبال دارد

نکو با عملکردی که در مربیگری داشته تمجید خیلی‌ها را برانگیخته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تقابل السد و فولاد برنده نداشت. البته که شاگردان نکونام در این بازی عملکرد بهتری داشتند و با بدشانسی محض سه امتیاز را از دست دادند.

السد کاملا اتفاقی گل تساوی را به ثمر رساند و توانست یک امتیاز از فولاد بگیرد. تقابل ژاوی و نکونام از جمله زیبایی های این مسابقه بود.

ستاره سابق بارسا بعد از بازی در خصوص ارتباطش با جواد نکونام سرمربی فولاد گفت: من و جواد دوستان خوب و قدیمی هستیم و احترام زیادی برای او قائلم. جواد بازیکن خوبی در دوران فوتبالش بود و مدت زمان زیادی در اوساسونا بازی کرده است و البته من برای او بهترین ها را در مربیگری آرزو میکنم چرا فوتبال را خیلی خوب می‌فهمد و اطمینان دارم او آینده خوبی در فوتبال دارد. 

ژاوی درباره تیم نکو هم گفت: فولاد تیم او امروز خوب کار کرد و به آن ها تبریک نیز می گویم. تیم های ایرانی به خوبی دفاع می کنند و با قلبشان فوتبال بازی می‌کنند و شکست دادن آن ها خیلی خیلی سخت است.

۲۵۲۵۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1505032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    3 1
    مساوی عادلانه بود چطور میگید گل السد تصادفی بود؟ گل فولاد هم پس تصادفی بود. سانتر کمانه کرده. فرود بیاد بهترین نقطه. هردوتیم عالی بودند اما انگیزه فولاد خیلی بالاتر بود و السد گاهی که تصمیم میگرفت فوتبال بازی کند وحشتناک میشد