۰ نفر
۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
نظافت خانه را با این اپلیکیشن انجام دهید

معمولا خیلی از امور مربوط به نظافت خانه به صورت روزانه انجام می شود که شامل تمیز کردن گاز، طی کشیدن آشپزخانه، شستن ظروف، شستن سینک ظرفشویی، مرتب کردن اتاق ها و بسیاری دیگری از کارهای روزمره است. اما بعضی از کارها نیز به صورت هفتگی و ماهانه انجام می شود که شامل گردگیری وسایل، شستن حمام و سرویس بهداشتی، شستن لباس ها، پاک کردن شیشه ها و پنجره ها، تمیز کردن کابینت ها، تمیز کردن یخچال و وسایل برقی، شستن و طی کشیدن کف پارکت و لمینت و دیگر کارهایی سنگین در زمان نظافت منزل است.

گاهی به دلیل مشغله ها و درگیری های شغلی و کاری، بعضی از افراد خانواده نمی توانند در خانه تکانی و نظافت منزل کمک کنند که در این شرایط می شود از نیروی نظافتچی کمک گرفت تا با سرعت و دقت بتواند کار را انجام بدهد. اگر خودتان زمان کافی برای تمیز کردن خانه را ندارید می توانید از یک نیروی های متبحر و متخصص نظافت منزل استادکار کمک بگیرید.

نظافت منزل با نیروهای مجرب استادکار

تمیزی و نظافت همیشه برای ما ایرانی ها از اهمیت ویژه برخوردار بوده است. معمولا افرادی که مشغله زیادی دارند، از نیروهای کمکی برای این کار کمک می گیرند. اپلیکیشن استادکار نیز به عنوان بهترین شرکت خدمات نظافتی که نیروهای مجرب و کاربلد نظافتچی را معرفی می کند، هر زمان که به نیروی خدماتی نیاز داشتید، این افراد را در اسرع وقت در اختیارتان قرار می دهد تا  کارهایتان روی برنامه و با نظم خاصی انجام شود.

نیروهای خدماتی استادکار چه کارهایی انجام می دهند؟

تمیزی و نظافت یخچال به عنوان نگهدارنده مواد غذایی بسیار مهم است که نیروها برای این کار دقت خاصی به خرج می دهند. وسایلی که در طول روز برای غذا درست کردن مورد استفاده قرار می گیرند را باید به خوبی تمیز کرد زیرا این وسایل به سلامتی ما سر و کار دارند و کوچکترین آلودگی در آنها ممکن است با بیماری همراه باشد. اگر روغن یا مواد غذایی روی اجاق گاز، پلوپز، سرخ کن، مایکروفر و دیگر وسایل برقی ریخت، حتما آن را تمیز می کنند.

نظافت خانه را با این اپلیکیشن انجام دهید

شاید آلوده ترین جای خانه، حمام و سرویس بهداشتی به نظر برسد اما اگر این مکان ها را به خوبی تمیز شوند، دیگر این دیدگاه وجود نخواهد داشت. مواد ضد عفونی کننده بهترین انتخاب برای تمیز کردن این مکان هاست اما در زمان استفاده از این مواد باید به نکات ایمنی بسیاری توجه کرد. زیرا بخار ناشی از این مواد ممکن است به سیستم تنفسی آسیب برساند و یا تماس آن با بدن موجب خارش و مشکلات پوستی شود.

ویژگی تمیز کردن اتاق ها این است که وقتی جمع و جور و مرتب شدند، دیگر لازم نیست وسایل اضافه در پذیرایی را به اتاق ها منتقل کرد. در واقع با این کار می توان بدون به هم ریختن اتاق ها، پذیرایی را نیز مرتب و تمیز کرد تا در وقت صرفه جویی شود.

نظافت راه پله و مشاعات با کمک نیروهای خدماتی اپلیکیشن استادکار

معمولا در مجتمع های مسکونی از نیروی متخصص نظافتی برای نظافت ساختمان استادکار کمک می گیرند. شما نیز می‌توانید با هماهنگی لازم با دیگر همسایه ها، کار نظافت راه پله، مشاعات، پارکینگ و حیاط، لابی و حتی پشت بام را به نیروی نظافتی بسپارید. نظافت ساختمان بهتر است از راه پله بالاترین طبقه شروع شده و به پارکینگ و حیاط متنهی شود. به این ترتیب در رفت و آمدها دیگر آلودگی به طبقه های بالایی ساختمان منتقل نمی شود.

استادکار و ارائه خدمات منزل و ساختمانی متنوع

استادکار یکی از بهترین و جامع‌ترین اپلیکیشن‌های خدمات منزل در حوزه فعالیت‌های ساختمانی است. این اپلیکیشن با داشتن نیروهای متخصص و با تجربه در تمام زمینه‌های خدمات فنی و بازسازی ساختمان فعالیت می‌کند. در صورت نیاز به هر نوع نیروی کمکی و خدماتی می‌توانید درخواست خود را در اپلیکیشن ثبت کنید. استادکار به صورت 24 ساعته فعال است و شما در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید برای حل مشکلات پیش آمده در ساختمان به آن درخواست نیروی کار بدهید. پشتیبانی استادکار نیز در تمام مدت انجام کار همراه و همگام شماست و اگر مشکلی پیش بیاید، پیگیر کار شما خواهد بود.

نظافت خانه را با این اپلیکیشن انجام دهید

یکی از سریع‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه‌کارها برای پیدا کردن متخصصان مختلف با پشتوانه کاری درخشان استفاده از اپلیکیشن استادکار است. با کمک استادکار می‌توانید بهترین متخصصان و تکنسین‌های خوش‌نام را در کم‌ترین زمان ممکن در محل موردنظر خود داشته باشید. خدمات ارائه‌شده در استادکار بسیار متنوع هستند. از خدمات نصب و تعمیر کولر آبی، نصب و تعمیر کولر گازی، نصب و تعمیر انواع هواکش و چیلر و تعمیر فن کویل گرفته تا خدمات نظافت منزل، خدمات تأسیسات ساختمانی، خدمات اسباب‌کشی، خدمات سیم‌کشی برق و بسیاری دیگر از خدمات در استادکار قابل سفارش هستند. اگر شما هم برای کارهای منزل نیاز به متخصص دارید همین حالا می‌توانید اپلیکیشن استادکار را از بازار و گوگل پلی دانلود کنید و یا به سایت استادکار مراجعه کنید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1505159