۰ نفر
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۵

ایسنا نوشت:

رییس پلیس و راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای طرح ویژه برخورد با تخلف «ورود ممنوع» از شنبه در پایتخت خبر داد.

سردار حسین رحیمی بااشاره به اینکه متاسفانه برخی تخلفات رانندگی در تهران برای تعدادی از رانندگان به صورت عادت درآمده است و بعضا حرمت تابلوهای راهنمایی و رانندگی از سوی این افراد شکسته می‌شود گفت: بر این اساس پلیس راهور تهران برنامه‌های ویژه‌ای برای برخورد با این تخلفات تدوین کرده است که از روز شنبه به مرور و مرحله به مرحله به اجرا گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به بررسی‌های صورت گرفته در این خصوص افزود: اخیرا تخلف ورود ممنوع در پایتخت از سوی رانندگان و موتورسواران افرایش یافته است.

رییس پلیس راهور تهران تصریح کرد: متاسفانه شاهدیم که برخی رانندگان به هیچ عنوان به تابلوهای عبور ممنوع توجهی نمی‌کنند. این در حالیست که اگر کوچه یا خیابانی عبور ممنوع است حتما مسایل ترافیکی و ایمنی در نصب این تابلو لحاظ شده است.

وی با اشاره به اینکه رانندگان باید حتما به تابلوها و علائم رانندگی توجه ویژه داشته باشند گفت: براساس طرح ویژه پلیس راهنمایی رانندگی تهران بزرگ از روز شنبه عوامل راهنمایی و رانندگی به طور جدی با تخلف ورود ممنوع برخورد کرده و رانندگان خودرویی که از معابر عبور ممنوع تردد می‌کنند ضمن اعمال جریمه 13 هزار تومانی، 4 امتیاز منفی نیز بر اساس قانون جدید برای آنها ثبت می‌شود.

رییس پلیس راهور تهران با اشاره به اینکه بخشی از تخلفات ورود ممنوع مربوط به موتورسیکلت‌سواران است افزود: رانندگان این دسته از وسائط نقلیه نیز از شنبه ضمن اعمال قانون و اختصاص نمره منفی به آنها، نسبت به انتقال موتورسیکلتشان به پارکینگ اقدام می‌شود.

سردار رحیمی در عین حال تصریح کرد: یکی از برنامه‌های پلیس راهور تهران در سال جاری بازگرداندن حرمت علایم رانندگی در پایتخت است که در این راستا بزودی طرح‌های ویژه‌ای به مرحله اجرا گذاشته می‌شود تا رانندگان تهرانی از رانندگی در ترافیک منظم لذت ببرند.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 150519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =