فرنام خودرو: معتبرترین مرجع فروش اقساطی خودرو

فروش اقساطی خودرو این روزها بسیار مورد توجه گرفته است؛ چراکه با توجه به افزایش بی رویه قیمت انواع کالاها در بازار و روند رو به رشد نرخ تورم، خرید اقساطی بسیاری از کالاها در دستور کار شمار زیادی از مردم قرار گرفته است.

افراد زیادی هستند که این روزها دیگر قادر به خرید خودرو به صورت نقدی نیستند و دارایی آنها غالبا کمتر از هزینه کلی یک خودرو است. اما راهکار چیست و کسی که می‌خواهد برای راحتی خودش یا خانواده اش خودرویی دست و پا کند باید چه کند؟ آیا راهی وجود دارد که بتوان مثلا با پرداخت بخشی از قیمت کلی خودرو آن را خریداری کرد و باقی مبلغ را هم به صورت اقساطی پرداخت کرد؟ آیا مرجع قابل اطمینان و مورد وثوقی وجود دارد که طرح فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا و دیگر خودروهای موجود در بازار ایران را اجرا کند؟

اگر در پی یافتن پاسخ این سوالات هستید و شاهراه خرید اقساطی خودرو را جستجو می‌کنید، این مقاله قطعا برای شما مفید خواهد بود، پس تا انتهای این مطلب را با دقت بخوانید و خواندن هیچ یک از قسمت‌های آن را از دست ندهید.

فرنام خودرو: معتبرترین مرجع فروش اقساطی خودرو

راه‌های خرید اقساطی خودرو کدام اند؟

از دیرباز تاکنون راه‌های زیادی برای خریدن خودرو به صورت اقساطی وجود داشته و مراجع مختلفی نسبت به فروش اقساطی خودرو اقدام می‌کنند که در ادامه مورد به مورد به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

  • نخستین راهی که برای خرید اقساطی خودرو به ذهن متبادر می‌شود، طرح‌های فروش اقساطی خودرو است که از سوی کارخانه‌ها و کمپانی‌های خودروساز اجرا می‌شوند. متاسفانه علی رغم تقاضای فراوان بازار برای خرید اقساطی خودرو، طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا مدت‌هاست که از دستور کار این کارخانه‌ها خارج شده است و دیگر در دسترس مردم نیست.
  • بانک‌ها مرکز دیگری هستند که می‌توانند نسبت به فروش اقساطی خودرو اقدام کنند. اندوخته مالی بانک‌ها و اعتبار آنها در بین مردم این امکان را به آنها می‌دهد که بتوانند در قالب انواع تسهیلات گوناگونی که ارائه می‌دهند، فروختن خودرو به صورت اقساطی را به اجرا بگذارند. اما متاسفانه بانک‌ها هم مدت‌هاست که فروش اقساطی پارس و دیگر خودروهای تولیدی در ایران را به دست فراموشی سپرده‌اند.
  • شرکت‌های لیزینگی مرجعی هستند که همواره خدمات آن‌ها برای خرید اقساطی خودرو با تبلیغات گسترده به خورد مخاطب داده شده است. این شرکت‌ها که نوعا تازه تاسیس و بی تجربه هستند، متاسفانه میزان بدعهدی و خلف وعده‌هایشان آنقدر بالا رفته که دیگر کسی برای خرید اقساطی خودرو سراغ آنها نمی‌رود. در شرایط اقتصادی که اندک پس انداز افراد با ساعت‌ها کار و تلاش حاصل شده است اصلا منطقی نیست با طرفی وارد معامله شوید که خوشنام و معتبر نیست، بنابراین کسی این راهکار را توصیه نمی‌کند.
  • مجموعه‌های معتبر و با سابقه در امر فروش خودرو: برخی مجموعه‌هایی که در امر فروش خودرو تجربه و سابقه درخشانی دارند، نظیر فرنام خودرو، با توجه به نیاز بازار برای خرید اقساطی و رفاه حال مشتریان، طرح‌های متنوعی از فروش اقساطی خودرو را در دستور کار قرار داده‌اند. این گزینه با رعایت دو تعهد «تحویل فوری خودرو» و «ارائه سند خودرو به نام خریدار هنگام تحویل خودرو» می‌تواند بهترین راه حل برای خرید اقساطی خودرو باشد.

چرا خرید اقساطی خودرو بهترین اقدام است؟

انسان‌ها غالبا علاقه دارند که در مسیر کمال و پیشرفت گام بردارند و اصطلاحا هر روزشان بهتر از دیروز باشد. آنها که تا کنون خودرو نخریده‌اند علاقه دارند زودتر ماشین دار شوند و آنها که هم اکنون خودرویی دارند دوست دارند آن را ارتقا داده و ماشین بهتری سوار شوند. اما چه می‌شود کرد وقتی ارزان ترین خودروی ایرانی نزدیک به صد میلیون قیمت دارد؟

بالا رفتن تورم باعث شده که مردم به سمت خریدهای اقساطی تمایل پیدا کنند و تبعا بازار خودرو هم از این قاعده مستثنا نیست. طرح‌های فروش اقساطی در همین راستا تعریف می‌شوند و خریداران می‌توانند تنها با پرداخت نیمی از قیمت کلی خودرو نسبت به خرید آن اقدام کنند و از طریق تحویل به سرعت به آن برسند.

فرنام خودرو: معتبرترین مرجع فروش اقساطی خودرو

فروش اقساطی پارس و دیگر محصولات ایران خودرو

ایران خودرو یکی از بزرگترین مجموعه‌های تولید کننده خودرو در ایران است که در طی سالیان فعالیت خود، توانسته مشتریان فراوانی برای خود دست و پا کند و به این ترتیب فروش اقساطی ایران خودرو هم بسیار پرطرفدار است.

در این میان یکی از پرفروش ترین محصولات این کارخانه پژو پارس است که نزدیک به دو دهه از حضور آن در جاده‌های ایران می‌گذرد. این خودرو که در دهه هشتاد و در پی استقبال گسترده مردم از پژو ۴۰۵ وارد بازار ایران شد، در سال‌های بعد هم تولید شد و همراه با امکانات روز، به روز رسانی شد و مدل‌های مختلفی از آن ارائه شد.

خوشبختانه در طرح فروش اقساطی پارس که از سوی فرنام خودرو ارائه شده است، امکان خرید اقساطی تمام مدل‌های مختلف این خودرو نظیر پژو پارس TU۵ و پارس بنزینی عرضه می‌شوند.

یک راهکار مطمئن برای خرید اقساطی خودرو

در قسمت‌های پیشین این مقاله به راهکارهای خرید اقساطی خودرو اشاره شد و درباره فروش اقساطی ایران خودرو و محصولات پرطرفدار آن مطالبی ذکر شد، حال شاید سوال خوانندگان این باشد که چگونه می‌توان مرکزی معتبر و با سابقه که فروش اقساطی خودرو را در دستور کار قرار دهد، پیدا کرد.

فرنام خودرو که البته در بخشی از مطلب نام آن به میان آمد، مجموعه‌ با سابقه ای است که در امر فروش خودرو فعالیت دارد و با توجه به نیاز عموم مردم سراسر کشور طرح های فروش اقساطی خودرو را تعریف کرده و اجرا می‌کند.

فرنام خودرو دو شرط مهم در فروش اقساطی خودرو را اجرا می‌کند (تحویل فوری، سند به نام خریدار) و به تعبیری نسبت به مشتریان خود متعهد است که خودروی خریداری شده را از طریق تحویل فوری در اختیار آنها قرار دهد.

ویژگی دیگری که خرید از فرنام خودرو را جذاب می‌کند امکان پرداخت تنها بخشی از رقم قیمت کلی خودرو برای تحویل گرفتن آن و همچنین امکان پرداخت اقساطی در چندین نوبت است. این امکان برای کاهش فشار مالی به مشتریان این مجموعه در نظر گرفته شده و اجرا می‌شود.

فرنام خودرو در کنار فروش اقساطی ایران خودرو، محصولات سایپا و دیگر مجموعه‌های خودرو ساز و مونتاژ کننده خودرو را هم به صورت اقساطی به فروش می‌رساند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت این مجموعه از طرح‌های متنوع فروش اقساطی خودرو در این مجموعه آشنا شوید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1505701