بازار با محصولات ایران‌خودرو ستاره باران می شود / اعلام برنامه آبی پوشان برای ارتقای کیفی خودروها

گروه صنعتی ایران‌خودرو در راستای تحقق اهداف کیفیت، هدف گذاری کیفی پنج محصول خود را برای سال ۱۴۰۰ اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از ایکوپرس ارتقای دو محصول رانا پلاس و سورن پلاس به سطح کیفی چهار ستاره و هایما اس۷ به سطح کیفی ۵ ستاره از جمله اهداف امسال ایران خودرو است. این خودروساز، محصول تارا با گیربکس دستی را با ۴ ستاره و نسخه اتوماتیک آن را نیز با پنج ستاره کیفیت، امسال به بازار عرضه خواهد کرد.

ایران خودرو با افزودن یک ستاره کیفی به محصول سمند، تولید محصول پارس سایت خراسان با سه ستاره، آغاز تولید دنا پلاس توربو دستی با چهار ستاره و تولید نخستین خودروی تمام ایرانی با پنج ستاره کیفی در سال گذشته، توانست اهداف خود در زمینه ارتقای کیفیت محصولات را محقق کند و همین مسیر را در سال جاری نیز با تعریف پروژه‌های بهبود، ارتقای کیفیت محصولات  ادامه دهد.
در سال ۱۴۰۰ برنامه و نقشه راه فرآیند داخلی‌سازی قطعات با مشارکت قطعه‌سازان توانمند داخلی و همچنین با ترکیب قطعه‌سازان کوچک در قالب شرکت‌های هلدینگ، با شتاب بیشتری ادامه خواهد یافت. همچنین در راستای مانع زدایی‌، با تامین مواد اولیه مناسب، قطعات و مجموعه های با کیفیت، همچنین با اجرای فرآیند تضمین کیفیت سازندگان در تکوین قطعات جدید، تلاش‌ها در راستای ارتقای کیفیت در حوزه تامین و چابک‌سازی فرآیند تاییدیه قطعات صورت خواهد پذیرفت.
ایران خودرو افزایش رضایت مشتریان از کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش را با جدیت دنبال می کند؛ بهبود در برخی مکانیزم‌ها و سیستم‌های خودرویی و موتور از جمله پروژه‌های بهبود کیفیت در حوزه محصولات، سیستم و قطعات است که در سال جاری اجرایی خواهد شد. همچنین ۲۸۳ برنامه بهبود زیرساختی و ۶۲ پروژه بهبود کیفیت برای محصولات و مجموعه ها برای سال ۱۴۰۰ تعریف شده است.
از سوی دیگر، این خودروساز بزرگ کشور، در شرایط تحریم و کرونای سال گذشته، توانست سطح کیفی محصولات خود را به میزان ۱۰ درصد نسبت به سال ۹۸ ارتقا دهد.
در سال گذشته، شاخص‌های رضایتمندی مشتریان از کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش ایران خودرو نیز چهار درصد بالاتر از متوسط صنعت قرار داشته است. این شرکت در ارزیابی صورت گرفته از رضایت مشتریان در خدمات پس از فروش، با اختلاف پنج امتیازی، در صدر جدول رده‌بندی خودروسازان داخلی در این شاخص قرار دارد.


223224

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1505704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =