۴ نفر
۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
«شنای پروانه» رکورد «خوب، بد جلف ۲» را شکست

فیلم سینمایی «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت با فروش بیش از ۴ میلیارد تومان، پرفروش‌ترین فیلم اکران آنلاین شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی«شنای پروانه» جدیدترین ساخته محمد کارت، به تهیه کنندگی رسول صدر عاملی پس از گذشت تنها  ۱۷روز از اکران آنلاین خود با فروش بالای ۴ میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان رکورد فروش در اکران آنلاین را شکست. این در حالی است که نسخه قاچاق این فیلم یک ماه قبل از اکران آنلاین دست به دست می‌شد که با این وجود ثبت همچین رکوردی قابل توجه است.

پیش از این فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف: ارتش سری» رکورددار فروش آنلاین سینمای ایران بود اما «شنای پروانه» که اکران آنلاینش را از ۱۱ فروردین آغاز کرده در کمتر از ۲۰ روز به این رکورد رسیده است.

فیلم‌های سینمایی «خروج»، «زیر نظر»، «طلا»، «زن‌ها فرشته‌اند»، «لتیان»، «بی حسی موضعی»، «حکایت دریا» و «بنفشه آفریقایی» در رده‌های بعدی فروش قرار دارند.

 جواد عزتی، طناز طباطبایی، امیرآقایی، علی شادمان، مهدی حسینی نیا، مه لقا باقری، ایمان صفا، ناهید مسلمی، نادر شهسواری‌، بهروز پناهنده، روح الله مهرابی، محمد مطهری پور، نیلوفر شهفری، علیرضا داودنژاد، پانته آ بهرام و  آبان عسکری در  «شنای پروانه» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 «شنای پروانه» به تهیه کنندگی رسول صدرعاملی سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه مردم را از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است.

۵۷۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1505782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    11 24
    دو بخش از خوب بد جلف را در شبکه ماهواره ای دیدم. به واقع مزخرف بود. اگر شنای پروانه از این جهت رکورد شکسته باشد که باید فیلم مزخرفی باشد. مردم واسه چه آشغال هایی دست می زنند.
  • رضا IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    14 2
    از بازی زیبای جواد عزتی در شنای پروانه نباید غافل شد که فوق العاده بود
  • علی IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    4 3
    من اوایل عید دیدم.. تو ی سایت بود وراحت دانلود شد.. نمیدونستم قاچاقه.. چون رایگانم بود
    • بی نام IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
      1 0
      شما که تو کامنتهای تین سایت نظر میگذارید حتما اهل سرچ در اینترنتی و با یک سرچ ساده میفهمیدی قاچاقه. حالا هم حقشه بری بلیط بخری ببینی یکبار دیگه
  • مسیح IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    10 4
    اگر سانسور نداشت . و تازه ممیزی نخورده بود شنای پروانه بهترین .زیباترین فیلمی میشد ک تو ایران بعد از انقلاب ساخته شده بود . جواد عزنی .نقش واقعآ زیبا بازی میکنه و همچنین امیر آقایی ک زود از اصل فیلم کنار زده شد .و تو فرا بیشتر قرار گرفت . خیلی جا داشت زیباتر ساخته بش . لعنت ب ممیزی د سانسور هه