دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه‌کاره در تاکستان

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری سارق حرفه‌ای ساختمان‌های نیمه‌کاره و باغات با اعتراف به ۳۰فقره سرقت در شهرستان "تاکستان" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغات و ساختمان های نیمه کاره، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری۱۲ شهرستان "تاکستان" قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی مخفیگاه سارق را شناسایی و پس از اخذ دستور قضائی در یک اقدام غافلگیرانه موفق به دستگیری سارق و کشف اموال مسروقه در محل شدند.

ابراهیمی افزود: پس از انتقال متهم و اموال مسروقه ضبط شده به مقر انتظامی و اخذ استعلام مشخص شد، فرد دستگیر شده از افراد سابقه دار بوده و دارای چندین سابقه کیفری در این خصوص است.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه به ۳۰فقره تخریب و سرقت از ساختمان های نیمه کاره و باغات در سطح حوزه اعتراف کرده، تصریح کرد: متهم و اموال مسروقه ضبط شده با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1506135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =