عطریانفر به فائزه هاشمی: خب رای نده! مگر شما رأی ندهی چه اتفاقی می‌افتد؟ /تصور نکنید که مرکز عالم هستید

یک عضو حزب کارگزاران سازندگی به‌تازگی در در واکنش به سخنان اخیر فائزه هاشمی گفت: خانم فائزه گفتند که من رأی نمی‌دهم. خب نده! مگر شما رأی ندهی چه اتفاقی می‌افتد؟ مگر مثل برخی بزرگان که نفوذ معنوی و کلامی دارند و اگر موضع بگیرند همفکرانشان تبعیت می‌کنند، هستید و چنین موقعیتی دارید؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چندی پیش فائزه هاشمی رفسنجانی درباره انتخابات در کلاب هاوس اظهاراتی کرده بود از جمله آنکه «در انتخابات 1400 حاضر نیست به کسی رای دهد حتی برادرش» این صحبت‌ها با واکنش هم حزبی‌هایش رو به رو شد. محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در مصاحبه‌ای گفته است: «خانم هاشمی اگر می‌خواهد در جامعه مؤثر باشد و کمک کند، باید از موضع مسئول اظهارنظر کند. اینکه هرچه را به ذهنش بیاید، مطرح کند برازنده او و آقای هاشمی نیست».

بنا به روایت اعتمادآنلاین، او ادامه داد: «باور من این است که اگر آقای هاشمی‌رفسنجانی در قید حیات بود، حتما به این شیوه ورود خانم هاشمی در کلاب‌هاوس نقد و نسبت به او خطاب و عتاب می‌کرد. چه‌بسا که حتی موضع خود را نیز علنی می‌کرد». 

این عضو حزب کارگزاران سازندگی تأکید کرد: «دلیلی ندارد هرکسی از موضعی که خودش برای خود فراهم کرده یا خانواده و نظام سیاسی برای او فراهم کرده‌اند، هرچه به ذهنش می‌رسد، مطرح کند و تصور کند مرکز عالم است... . خانم فائزه گفتند که من رأی نمی‌دهم. خب نده! مگر شما رأی ندهی چه اتفاقی می‌افتد. مگر مثل برخی بزرگان که نفود معنوی و کلامی دارند و اگر موضع بگیرند همفکرانشان تبعیت می‌کنند، هستید و چنین موقعیتی دارید؟». 


عطریانفر در پایان گفت: «اینکه حزب علیه فائزه هاشمی بیانیه بدهد، خیلی هم دور از ذهن نیست».

27216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1506253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =