جانفشانی پلیس فداکار در تاکستان

فرمانده انتظامی استان قزوین از جانفشانی پلیس فداکار تاکستانی که برای نجات یک شهروند دچار سوختگی از ناحیه هر دو دست و پاها شد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر  حریق یک خانه باغ در اراضی خرمدشت در شهرستان تاکستان بلافاصله گشت انتظامی به محل اعزام شد.

او ادامه داد: با حضور ماموران در محل حادثه و مشاهده حریق در یک خانه باغ  و بنا به گزارش حاضران در خصوص حضور یکی از شهروندان در داخل حریق استوار یکم "رسول مهرعلیان" برای نجات وی وارد خانه باغ می شود.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: این مامور فداکار پس از ورود به داخل خانه باغ و بررسی تمام نقاط محل خوشبختانه کسی را در محل نیافته اما در حین خروج با توجه به شدت آتش سوزی دچار آسیب  و سوختگی از ناحیه  هر ۲دست و پا شد.

ابراهیمی اضافه کرد: بلافاصله مصدوم توسط  عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل و در بخش سوختگی  تحت درمان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی ضمن قدردانی از تلاش شجاعانه مامور پلیس و آرزوی سلامتی و طلب شفای عاجل گفت: همکاران ما هدفی جز خدمت به مردم ندارند و برای این کار حتی جان خود را در سخت ترین شرایط نیز فدا می کنند. 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1506539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =