نمی‌خواهیم در استقلال تنش ایجاد شود

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: آغاز خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشتیم اما الدحیل را مهم ترین حریف خود در این مرحله می‌دانیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت نظری عضو هیات مدیره و سخنگوی باشگاه استقلال در نشست خبری امروز که به صورت مجازی برگزار شد اظهار داشت: پیروزی‌های خوب در لیگ قهرمانان آسیا روی روحیه استقلالی‌ها تاثیر مثبت گذاشته است.

وی ادامه داد: خیلی خوب است که بازی‌ها را با برد شروع کردیم اما الدحیل یکی از مهم‌ترین حریفان ما به شمار می‌رود و امیدوارم این بازی را هم با برد پشت سر بگذاریم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در ادامه این نشست خبری آنلاین گفت: پرسش‌های همه خبرنگاران به ما رسیده و برای همه آنها پاسخ‌هایی هست که به موقع به آنها پاسخ می‌دهیم، اما ضمن عذرخواهی از خبرنگاران که امروز به این پرسش‌ها پاسخ نمی‌دهم، قول می‌دهم بعد از بازگشت تیم از عربستان به همه این پرسش‌ها با شفافیت پاسخ بدهیم. دلیل آن هم واضح است چرا که ممکن است برخی از این سئوال و جواب‌ها در شرایط تیم تنش ایجاد کند.

نظری گفت: هدف همه ما موفقیت در آسیاست و اجازه بدهید در این چند روز هم دندان روی جگر بگذاریم و بعد از سربلندی استقلال در آسیا در مورد همه این مسائل صحبت کنیم.

سخنگوی باشگاه استقلال تاکید کرد: امیدوارم فارغ از مراحل گروهی، بعد از صعود از این گروه در ادامه مسیر هم موفق باشیم. امیدوارم بازی‌های زیبا و تماشاگرپسندی که در این دو بازی شاهد بودیم را در ادامه مسابقات هم شاهد باشیم. هواداران استقلال باید امیدوار باشند که بازی‌های پرگل، زیبا و تماشاگر پسند را همچنان شاهد باشند.

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: امیدوارم همه مردم ایران در این شرایط سخت کرونایی در کنار هم باشند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به عبور به سلامت از این شرایط سخت کمک کنند.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1506612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    7 5
    کار خوبی میکنید
  • مهدی IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    13 8
    تعداد موارد جدید تست مثبت کرونای استقلالی رو هم اعلام می کردید !!!
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    2 1
    گروه استقلال تیمها نامی هستند اما ضعیف شدند. البته همه گروهها همینه فکر میکنم بخاطر کرونا تیمها اون تیمهای سابق نیستند. تیمهای قطری و عربستانی که کلا ترکیدن باز تیمهای اماراتی بهتر هستند