برگزاری ۲۴۰ ملاقات عمومی مدیرعامل گاز لرستان با مردم در شرایط کرونایی

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت : بیش از ۳۴۰ ملاقات عمومی با شهروندان در شرایط کرونایی و با رعایت اصول بهداشتی در سال ۱۳۹۹ برگزار کردیم .

به گزارش خبرآنلاین لرستان؛ مهندس گودرزی با اعلام این خبر افزود : با توجه به اهمیت اجرای مسئولیتهای اجتماعی شرکت در بعد تعامل با عموم مردم و ذینعفان سازمان، جلسه ملاقات عمومی  بصورت هفتگی جز در مواقعی که ستاد مبازه با کرونا این ملاقات را ممنوع اعلام نمایند در حال انجام می باشد.

وی افزود: پاسخگویی و خدمت رسانی به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ، نعمت و توفیقی است که باید از این فرصت به بهترین وجه و با هدف رسیدگی به خواسته‌ها، دغدغه‌ها، پیشنهادها و مسائل و مشکلات آنان استفاده کرد.

ایشان با اشاره به شرایط حاکم بر جامعه گفت:   کارکنان این شرکت همواره ملزم به پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع هستند ولی با توجه به انتشار ویروس کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس و رفاه حال شهروندان زیرساخت های لازم برای ارائه حدمات غیرحضوری فراهم شد و خدمات مورد نیاز مشترکین به صورت الکترونیکی قابل ارائه می باشد.

مهندس گودرزی تصریح کرد: از جمله روشهای غیر حضوری ارائه خدمات :
۱- تماس تلفنی با شماره های مشترکین هر ناحیه که شماره ها از طریق سایت شرکت و سایر روشها اطلاع رسانی خواهد شد
۲- مراجعه به  سایت اینترنتی شرکت گاز استان لرستان به آدرس http://www.nigc-lorestan.ir و انتخاب گزینه میز خدمت
۳- ارسال شماره اشتراک به سامانه پیامکی  ۲۰۰۰۶۶۱۹۴
می باشد و همچنین در صورت  بروز حوادث و  نیاز به خدمات امدادی کما فی السابق شماره ۱۹۴ پاسخگو خواهد بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان در پایان گفت: در صورت هر گونه پیشنهاد، پرسش و انتقاد مشترکین می توانند بصورت شبانه روزی از طریق  تماس با سامانه تکریم با شماره تلفن ۳۳۲۱۰۰۱۰ و  ۳۳۲۱۰۰۲۰  و یا پیامک به ۳۰۰۰۴۸۴۸۸۴ نظرات  خود را ثبت  و با دریافت کد رهگیری از نتیجه آن مطلع شوند و یا در صورت تمایل با ارتباط مستقیم با اینجانب از پست الکترونیکی به آدرس modir@nigc-lorestan.ir استفاده نمایند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1506647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =