ارسال پرونده قطع درختان بلوط در منطقه مختار کهگیلویه و بویراحمد به دادگاه

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پخش کلیپی در فضای مجازی در مورد قطع درختان در اطراف روستای مختار شهر یاسوج شهرستان بویراحمد پاسخ داد.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار خبرگزاری میزان در استان، چند روز چند روز پیش کلیپی در فضای مجازی مبنی بر قطع درختان بلوط  به شیوه ای مرموز،پخش شد.

سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اظهار اینکه کارشناسان منابع طبیعی شهرستان بویراحمد با مشاهده این کلیپ و بازرسی منطقه مزبور مشاهده کردند که فرد یا افرادی اقدام به قطع درختان بلوط در زمین کشاورزی نموده اند.
 ملک حسینی افزود: پس از شناسایی یک نفر از متهمان، پرونده امر جهت رسیدگی و تعیین مجازات به، دادگاه کیفری ۲ مرکز استان، ارسال شده است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان درپایان با هشدار به این که قطع درختان جنگلی در اراضی کشاورزی جرم است، اظهار داشت : حفظ منابع طبیعی و ثروت‌های خدادادی استان و کشور وظیفه همگانی است و در اینجا به هم استانی های عزیز یادآوری می نمایم در صورت مشاهده هرگونه تصرف و تخریب در اراضی ملی، منابع طبیعی، حوزه های محیط زیست و رودخانه ها، موارد را مستند و مستدل به همراه گزارش به کلانتری یا پاسگاه محل و یا دادسراهای عمومی و انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد، ارسال نمایند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1506655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =