۰ نفر
۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
آموزش فتوشاپ و آموزش موشن گرافیک را در آکادمی گرافیستار بیاموز

فتوشاپ را یک نرم افزار اصلاح و ادیت تصاویر و یا طرح های از پیش تولید شده مثل عکس ها می دانند. فتوشاپ از جمله محبوب ترین برنامه های شرکت ادوبی شناخته می شود و کارایی های فوق العاده آن  یکی از دلایل این محبوبیت چشم گیر است.

ویرایش عکس در فتوشاپ بسیار جذاب و دوست داشتنی است. زیرا ابزارها، فیلترها، جلوه های ویژه و … ای که این نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد می تواند امکان خلق یک ادیت حرفه ای را برایتان فراهم کند.

آموزش رایگان فتوشاپ

یکی از نرم افزارهای ادیت عکس که در حال حاضر مورد توجه عکاسان، گرافیست‌ها و ادمین‌های شبکه های اجتماعی است، نرم افزار فتوشاپ است.  آموزش فتوشاپ با توجه به نیازهای مختلف در سطوح متفاوتی ارائه می‌شود. در واقع لزومی ندارد فردی که برای قرار دادن لوگو روی عکس از فتوشاپ استفاده می کند زیر و بم آموزش فتوشاپ را بداند. اما یک گرافیست باید به تمام امکاناتی که به کمک آن بتواند یک تصویر گرافیکی جذاب بسازد مسلط باشد در حال حاضر موسسات آموزشی بسیاری وجود دارند که با دریافت هزینه های بالا اقدام به ثبت‌نام و آموزش فتوشاپ می‌کنند. این آموزش‌ها معمولا بدون توجه به نیاز هنرجو در نظر گرفته می‌شود. اما در گرافیستار به عنوان یک مرجع آموزشی معتبر بسته‌های آموزش فتوشاپ رایگان را در اختیار کاربران قرار می دهد.

اهمیت آموزش فتوشاپ

قبل از شروع دانلود آموزش فتوشاپ ۲۰۲۰ میخواهیم به این سوال جواب بدهیم که اصلا چرا به یادگیری فتوشاپ نیاز داریم؟ پاسخ به این سوال برای هر شخص متفاوت از دیگری است. هر کسی بنا به دلایلی به سمت یادگیری این نرم افزار می آید.  آموزش رایگان فتوشاپ کاری است که نیازمند صرف زمان و انرژی کافی است. نه مدرس و نه کارآموز نمی توانند با بی دقتی و جسته و گریخته در مورد آموزش پروژه محور فتوشاپ قدمی بردارند. در این مقاله ما قصد داریم تا به طور مختصر و مفید شما را با نرم افزار و محیط کار آن آشنا کنیم. مبنای توضیحات ما در این مقاله در مورد فتوشاپ بر اساس ارائه اطلاعات به صورت تیتروار است و برای آشنایی کامل تر با این نرم افزار پیشنهاد ما استفاده از دوره های آموزش فتوشاپ ۲۰۲۰ مبتدی تا پیشرفته است.

آموزش صفر تا صد موشن گرافیک

از این رو آموزش ساخت موشن گرافیک حرفه ای را باید به طور اصولی و با رویه‌های درست یاد گرفت. شما با سپری کردن اموزش موشن گرافی به یک طراح متخصص در این حوزه تبدیل خواهید شد؛ از استعدادهای نوآورانه و ذوق و ابتکار خود در طراحی موشن گرافیک استفاده کنید. شما با یادگیری موشن گرافیک می‌توانید در صنعت‌های ویدئویی مشغول به کار شوید و یا پروژه‌های شرکت‌های خدماتی و تبلیغاتی را بر عهده بگیرید و با انجام این پروژه‌ها به بهترین نحو شرکت‌ها را به خودتان جذب کنید و خیلی راحت استخدام شوید

برای شرکت در آموزش موشن گرافیک و افترافکت هیچ پیش نیازی لازم ندارید و می‌توانید از صفر شروع کنید. پس از گذراندن دوره مربوطه و قبولی در امتحانات، گواهی پایان دوره معتبر به شما اعطا می‌شود که یکی به زبان فارسی است و دیگری به هر زبانی که خود هنر جو انتخاب کند ترجمه می‌شود و این مدرک در کشوری که هنرجو می‌خواهد به آنجا مهاجرت کند اعتبار دارد.

آموزش فتوشاپ و آموزش موشن گرافیک را در آکادمی گرافیستار بیاموز

مزایای آموزش موشن گرافیک

موشن گرافیک در فیلم های آموزشی نیز بسیار پر کاربرد می باشد و به آسانی می توان با استفاده از آن به تشریح فرایندهای مختلف پرداخت. ترکیب رنگ، فرم و بافت تصاویر به همراه موسیقی و صدای به کار رفته در تولید موشن گرافیک در کوتاه مدت در حافظه بیننده ثبت می گردد و به آسانی می توان از این روش برای طراحی لوگو و تایپوگرافی یک برند استفاده کرد. ایجاد هویت برای لوگو و برندهای مختلف، در بسیاری از شبکه های تلویزیونی با استفاده از همین تیزرها و آرم استیشن های تولید شده توسط موشن گرافیک، انجام می پذیرد. با آموزش موشن گرافیک می توان برای اهداف آموزشی و یا تشریح فرایندهای متنوع، تصاویر متحرک جذابی را تولید کرد.

چرا موشن گرافیک را با افتر افکت طراحی کنیم؟

افتر افکت یکی از کارآمدترین، بزرگترین، کامل ترین و محبوب ترین ابزار برای طراحی موشن گرافیک در جهان است. علت محبوبیت نرم افزارهای کمپانی ادوب، شاید پتانسیل طراحی انواع و اقسام چیزهائیست که زمانی فقط در خیالمان متصور می‌شدیم.  با استفاده از ابزارهای بی نظیری که افترافکت در اختیار موشن گرافیست‌ها قرار می‌دهد می‌توان حیات یک کسب و کار را با تحول و توسعه ی فراتر از حد انتظار ارتقا داد. آزادی عمل بالا در هر مرحله از پروژه در ویرایش ویدیوها در افتر افکت این نرم افزار را در میان علاقمندان به دنیای آموزش موشن گرافیک بسیار محبوب کرده است.

تولید محتوای اصولی و با کیفیت در اینستاگرام

شبکه های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام تاثیر بسیار زیادی در بازاریابی خدمات و محصولات یک کسب و کار دارد و به نوعی می توان آن را به عنوان یک بخش جدای ناشدنی در نظر گرفت! یکی از سوالات بسیار کلیشه که همواره مدیران کسب و کار ها با آن ها دست و پنجه نرم می کنند این است که “چگونه در اینستاگرام محتوای تاثیرگذار تولید کنیم؟ ” تا بتوانیم اثر پذیری بیشتری را از مخاطبان خودمان دریافت کنیم! ما در این مقاله از گرافیستارwww.Graphi-star.com قصد داریم به معرفی و بررسی چند مورد از مهم ترین راه های پکیج تولید محتوا در اینستاگرام بپردازیم و شما را با آن ها آشنا کنیم.

دلیل مهم بودن آموزش تولید محتوا در اینستاگرام این است که فرصتی دیگر برای کسب درآمد از حساب خود به شما می دهد. بسیاری از مارک ها و مشاغل مایل به همکاری با اینفلوئنسرها و وبلاگ نویسان برای ایجاد محتوای وب سایت یا حساب اینستاگرام خود هستند.

آموزش فتوشاپ و آموزش موشن گرافیک را در آکادمی گرافیستار بیاموز

چگونه بازاریابی تولید محتوا در اینستاگرام انجام بدیم؟

وقتی دانستید که می خواهید نمایه اینستاگرام شما از نظر بصری چه چیزی را بیان کند، آماده شروع برنامه ریزی برای تولید محتوا در اینستاگرام هستید. قبل از در نظر گرفتن انواع مختلف محتوا، به آنچه می خواهید با بازاریابی اینستاگرام خود بدست آورید فکر کنید. آیا فروش بیشتری می خواهید؟ تعامل بیشتر؟ دنبال کننده های بیشتری دارید؟ تعیین اهداف از آن جهت مهم است که محتوایی را که در اینستاگرام منتشر می کنید به شما اطلاع می دهد. با خود در مورد اینکه چقدر می توانید به آموزش تولید محتوا اینستاگرام اختصاص دهید صادق باشید تا بدانید که روزانه با چه تعداد پست می توانید اداره کنید.

چرا تولید محتوا برای اینستاگرام بسیار اهمیت دارد؟

همان طور که اشاره کردیم، اینستاگرام امروزه به یکی از شبکه های اجتماعی بسیار محبوب و مردمی ای تبدیل شده است که اکثر افراد در طول روز، وقت بسیار زیادی را صرف تماشای محتوای ویدئویی و متنی درون اینستاگرام می کنند. شما به عنوان یک کاربر چه مدت از طول روز را صرف کار با اینستاگرام می کنید؟ بی شک افراد بسیار زیادی همانند شما وجود دارند که در طول روز در حال مشاهده و گشت و گذار در این شبکه محبوب هستند اما آن چیزی که ارزشمند بوده، این است که شما بتوانید با استفاده از تولید محتوای مناسب در اینستاگرام کاربران هدف خودتان را پیدا کنید و از آن ها بخواهید تا صفحه شما را دنبال کنند و به نوعی طرفدار شما باشند.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1507203