۰ نفر
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۳

علی‌اکبر اشعری از مدیران باسابقه فرهنگی کشور و رئیس سابق سازمان اسناد و کتابخانه ملی مهمان خبرآنلاین است.

به گزارش خبرآنلاین، اشعری که شش سال ریاست سازمان اسناد و کتابخانه ملی را عهده‌دار بود، به واسطه سال‌ها فعالیت و مدیریت فرهنگی توانست این سازمان را به یکی از پررونق‌ترین حوزه​های فرهنگی دولت تبدیل کند.

او نه تنها نظم و نظام فرهنگی این سازمان را حفظ کرد، بلکه کوشید اعتباری برای این سازمان و نهاد​های تحت امرش در حوزه بین‌المللی نیز دست و پا کند.

حضور فعال در برنامه حافظه جهانی برای ثبت آثار کهن و معاصر ایران در فهرست جهانی یکی از برنامه​هایی بود که در زمان ریاست اشعری بر این سازمان تحقق یافت.

در بعد داخلی نیز اشعری کوشید برنامه ایجاد سازمان اسناد و کتابخانه ملی در استان های مختلف کشور را عملیاتی کند، برنامه‌ای که باعث شد روح تازه​ای به فعالیت​های این سازمان دمیده شود.

مشاور وزیر ارشاد، قائم مقام وزیر ارشاد، قائم مقام فرهنگی و معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، مشاور رئیس سازمان صدا‌و‌سیما، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت انتشارات سروش، مشاور فرهنگی شهردار تهران و مشاور رئیس جمهور از جمله سمت‌های قبلی اوست. 

کاربران خبرآنلاین می‌توانند سئوال‌های خود را از علی‌اکبر اشعری از طریق کامنت مطرح کنند.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 150736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یکی از فعالان سابق در انتشارات سروش IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۴
    0 0
    چه سیاستی باعث شد شما از انتشارات سروش استعفا بدهید و بعد از شما کسانی مدیریت این مجموعه را به عهده بگیرند که هر روز ضعیف تر و در نهایت تعطیل شود؟(اواخربه جای انتشار کتاب های معتبر قدیمی، کتاب آشپزی و کنکور در فروشگاه های سروش فروخته می شد)