دستپاچگی ارتش صهیونیستی برای سرپوش گذاشتن بر افتضاح اصابت موشک زمین به زمین به دیمونا

نورنیوز نوشت:با وجود اعلام اولیه رسانه‌های صهیونیستی مبنی بر اصابت موشک زمین به زمین به تاسیسات فوق امنیتی دیمونا، ارتش رژیم صهیونیستی بلافاصله در بیانیه‌ای سعی کرد بر این خبر سرپوش بگذارد.

از آنجا که رسیدن موشک زمین به زمین به آسمان تاسیسات تولید بمب اتمی دیمونا افتضاح بسیار بزرگی برای ارتش این رژیم محسوب می‌شود و در صورت ثبت مستندات از آن تاثیر ویران‌گری بر موقعیت سیاسی نتانیاهو در داخل دارد، اتاق رسانه ارتش صهیونیستی سعی کرد آن را لاپوشانی کند.

در بیانیه عجولانه ارتش رژیم صهیونیستی آمده است: «به دنبال گزارش فعال‌شدن هشدار، یک فروند موشک هوا به زمین از خاک سوریه به داخل اسرائیل شلیک شد که در منطقه نقب سقوط کرد. در پاسخ به آن، چند دقیقه پیش، ارتش اسرائیل سکوی پرتاب موشک زمین به هوا را در منطقه سوریه مورد حمله قرار داد.»

23311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1507574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    24 8
    شما که داشتی تیتر "دیمونا را بزنیم" کیهان رو مسخره میکردی!
  • یه آدم عادی IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    0 0
    لذت ببر صهیونیست
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    0 0
    سلام. عاقبت .کار .اینکه. سران .صهیونیستی. از. فلسطین. اشغالی. خارج. شوند. تا. دولت .فلسطین.که .شامل. کل. فلسطین. اشغالی. هم .میشود. را. تشکیل .دهند.
  • IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    0 0
    ما مسلمانیم و تروریسم اتمی نیستیم و باید در راستای قوانین اسلامی حرکت کنیم و از بازی دشمن پرهیز کنیم کسانی که میگویند دیمونا را بزنیم جز افراد احمق و نفوذی کسی نیستند ، و بهترین پاسخ و خفشو به اسراییل و تادیب آنها همان غنی سازی ۶۰ درصدی بود که نه میتوانند بکن چرا و نه میتوانند به حرامزاده خاورمیانه اسراییل بگن کرم نریز