۰ نفر
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
کمپین «رمضان بهاری» چارخونه

بازار جامع سرگرمی و محتوای دیجیتال «چارخونه» ایرانسل، در ماه مبارک رمضان، با هدف ایجاد فضای سرگرم‌کننده و تشویق مخاطبان خود به ماندن در خانه، کمپینی را همراه با جوایز متعدد برگزار کرده است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این کمپین که از ۲۸ فروردین تا ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به مدت ۲۸ روز و با عنوان «رمضان بهاری» برگزار می‌شود، علاوه بر هزاران محتوای متنوع در دسته‌بندی‌های فیلم، موسیقی، کتاب، کتاب صوتی، اپلیکیشن و بازی برای سرگرمی و اوقات فراغت کاربران، شامل جوایز ویژه‌ای مانند چهار عدد گوشی موبایل سامسونگ S21، اینترنت هدیه و هدایای نقدی است.

این کمپین، با همکاری اپلیکیشن «تاپ» و در دو بخش اپلیکیشن و صفحۀ اینستاگرام چارخونه برگزار می‌شود. در بخش نخست، کاربران با دانلود و ثبت‌نام در اپلیکیشن تاپ و خرید حداقل ۵۰۰۰ تومانی از چهارخونه، در قرعه‌کشی چهار دستگاه گوشی هوشمند سامسونگ S21 شرکت داده می‌شوند. خرید بیشتر از چارخونه، شانس برنده شدن در قرعه‌کشی را افزایش می‌دهد.

همچنین در بخش دوم این مسابقه که در صفحۀ اینستاگرام چارخونه به نشانی @charkhonehstore برگزار می‌شود، کاربران می‌توانند با رعایت مقررات شرکت در مسابقه، در قرعه‌کشی اهدای جایزۀ نقدی شرکت کنند. این جایزه، هرهفته برای دو نفر و در مجموع به مبلغ ۵۰۰هزار تومان است.

ضمناً چالش های متنوع ۴*۴ چارخونه، طی برگزاری کمپین، به‌صورت ویژه برگزار می‌شود. بخش ثابت چالش‌های هر هفته، چالش «راویتو» است که از مخاطبان دعوت می‌شود تا کلیپ‌های خود را با تم ماه مبارک رمضان و هشتگ #رمضان_بهاری در راویتو آپلود کنند. همچنین کاربران می‌توانند ویدئوی ارسال شده توسط دیگران را با اینترنت رایگان ایرانسل در راویتو مشاهده کنند و با انجام سه چالش مشخص شده، هر هفته چهار گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل دریافت کنند.

به علاوه، اشتراک ماهانه بخش فیلم، موسیقی و کتاب صوتی چارخونه، در این ایام با  ۲۰ درصد تخفیف و در قالب چالش‌ها ارائه خواهد شد.

بازار جامع سرگرمی و محتوای دیجیتال چارخونه، بستر و سامانه ارائۀ خدمات تجمیع، توزیع و عرضۀ نیابتی برنامه، محتوا و محصولات دیجیتال در فضای مجازی و حوزۀ دیجیتال است که حوزه‌هایی مانند بازی، موسیقی، فیلم، کتاب، روزنامه و مجله را پوشش می‌دهد.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با حمایت از تولید و عرضۀ محصولات و خدمات دیجیتال، حمایت از رشد و توسعۀ کسب‌وکارهای دیجیتال را به‌عنوان استراتژی کلان خود در نظر گرفته است.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1507727

برچسب‌ها