۱ نفر
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹
مجیدی:ریسک این مدل فوتبال را پذیرفته‌ام

سرمربی تیم فوتبال استقلال در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل الدحیل حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال یک روز پیش از دیدار برگشت مقابل الدحیل قطر در هفته چهارم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، در کنفرانس خبری این دیدار حضور پیدا کرد.

مجیدی در ابتدا گفت: مسلماً بازی مقابل تیمی که در جام باشگاه‌های جهان حضور داشته کار سختی خواهد بود. در بازی قبل بهتر از الدحیل بازی کردیم.از همه نظر از الدحیل بهتر بودیم و به تمام بازیکنانم افتخار می‌کنم که بازی زیبایی را انجام دادند. این چیزی است که من و هواداران استقلال دوست داریم. زدن 11 گل در 3 مسابقه کار هر تیمی نیست. بعد از گذشت دو روز برای من قابل هضم نیست که وقتی بازی 3-3 بود چطور داور آن صحنه (خطا روی قایدی) را پنالتی نگرفت. در 25 سالی که فوتبال بازی کردم چنین چیزی ندیده‌ام.

سرمربی استقلال در ادامه گفت: مسلما بازی فردا بازی سختی است. با همه احترام برای الدحیل و بازیکنانش با تمام توان بازی می‌کنیم. وقتی هجومی کار می‌کنیم باید ریسک‌هایی را قبول کنیم. با تمام وجود این ریسک را قبول کردم و با تمام وجود بازی تهاجمی ارائه می‌دهیم. مشکلاتی در بحث دفاعی تیم داریم که حتماً آنها را باید برطرف کنیم.در بازی تهاجمی شما انرژی بیشتری خرج می‌کنید. در بازی قبلی نیز وقتی 3-3 بودیم به دنبال مساوی نبودیم و هر زمان که بازیکن تعویضی را وارد زمین کردیم همان کیفیت بازیکن اصلی را برای ما داشته است و از این بابت مشکلی نداریم. بازیکنان ذخیره خیلی خوبی داریم که با همان کیفیت بازی می‌کنند.

فرهاد مجیدی در پایان گفت: هواداران استقلال بازی تهاجمی را دوست دارند. بازیکنان ما در 3 بازی گذشته حتی یک بار هم خودشان را به دلیل مصدومیت به زمین نینداخته‌اند ولی دربازی قبلی با الدحیل از دقیقه 86 تا 93 فقط سه دقیقه و پنجاه ثانیه بازی انجام شد. این مسائل را در استقلال نمی‌بینید. دوست دارم هواداران استقلال بعد از بازی از دیدن عملکرد تیمشان لذت ببرند. در عرصه مربیگری هیچ مربی عاقلی قول نمی‌دهد ولی من قول می‌دهم همه تلاشم را برای استقلال و هوادارانش انجام دهم.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1507962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =