۳ نفر
۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰
به وقت انتقام

تیم فوتبال استقلال ایران بامداد یکشنبه به مصاف تیم الدحیل قطر خواهد رفت.

عرفان حاج‌بابایی: چهارمین هفته از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از شب گذشته آغاز شده و حالا امشب و از ساعت 00:45 چهارمین نماینده فوتبال ایران در دیداری حساس و تعیین کننده، باید برای دومین بار طی سه روز به مصاف تیم الدحیل قطر برود. الدحیلی که توانست بازی چهارشنبه را مقابل استقلال با برتری 4-3 به اتمام برساند و صدر جدول را از تیم آبی پوش ایران پس بگیرد تا شاگردان فرهاد مجیدی در دیدار امشب به چیزی جز انتقام فکر نکنند.

طلسم می‌شکند؟

استقلال و الدحیل در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تاکنون سه بار در مقابل یکدیگر قرار گرفته اند. پیش از بازی های این فصل، در سال 2019 آبی ها با هدایت وینفرد شفر پا به لیگ قهرمانان آسیا گذاشتند و در اولین دیدار خود در خاک قطر با نتیجه 3-0 مغلوب تیم قدرتمند الدحیل شدند. در بازی برگشت آن فصل و در شرایطی که استقلال دیگر شانس زیادی برای صعود به مرحله بعد نداشت، آبی ها با هدایت سرمربی فعلی خود یعنی فرهاد مجیدی، در استادیوم آزادی مقابل الدحیل به نتیجه تساوی 1-1 دست یافتند تا حذفشان در مرحله گروهی قطعی بشود. سومین تقابل قرمزهای قطری و آبی های تهران هم به دیدار چهارشنبه شب بر می گردد که طی آن و در دیداری نزدیک،استقلال تن به شکست 4-3 داد تا همچنان آبی ها در حسرت شکست دادن الدحیل باشند و در دیدار امشب به دنبال رقم زدن این اتفاق باشند.

به وقت انتقام

خط آتش استقلال؛رکورددار در آسیا

عملکرد خط حمله استقلال در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان آسیا پررنگ ترین نقطه قوت تیم فرهاد مجیدی بوده. آبی ها در این مسابقات 5 گل به الاهلی، 3 گل به الشرطه و 3 گل هم به الدحیل زده اند و با 11 گل زده، بهترین خط حمله این دوره از رقابت ها را تاکنون به نام خود ثبت کرده اند و با اتکا به بازیکنانی نظیر شیخ دیاباته، مهدی قایدی، ارسلان مطهری و فرشید اسماعیلی همچنان هم می توانند از سد دفاعی هر حریفی عبور کنند. نقطه مقابل خط حمله اما قلب دفاع استقلال است که در بازی های دور رفت شکننده نشان داده. دریافت 2 گل از الاهلی و 4 گل از الدحیل نشان می دهد که آبی ها احتیاج به ترمیمی جدی در این نقطه دارند و هواداران استقلال امیدوار هستند در بازی امشب مقابل الدحیل، این تیم فرصت کافی را بر خلاف بازی رفت به مهاجمان زهردار حریف نظیر اولنگا و ادمیلسون ندهد.

به وقت انتقام

6 امتیاز؛کارگشای استقلال تا اینجا

آبی ها شروع مقتدرانه ای در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان آسیا داشتند و از دو بازی نخست خود توانستند امتیازات کامل را کسب کنند. همین 6 امتیازی که استقلال تا اینجای رقابت ها کسب کرده، شرایط مناسبی را علی رغم باخت چندشب پیش مقابل الدحیل برای آبی ها در جدول رقم زده. استقلال در حال حاضر با 6 امتیاز و درحالی که در گروه خود دوم است، اما جزو برترین تیم های دوم محسوب می شود و تا اینجا جواز صعود به دور بعدی بازی ها را کسب کرده. با این حال اما سه بازی تعیین کننده در دور برگشت برای استقلالی ها بسیار مهم است و آن ها اگر می خواهند صعود خود به دور بعد را حال به عنوان تیم اول یا تیم دوم قطعی کنند، باید در دور برگشت که از امشب برایشان آغاز خواهد شد هم همانند دور رفت خوب عمل کنند و امتیازات لازم را جمع کنند.

به وقت انتقام

پربیننده ترین اخبار سرویس ورزشی:

تغییرات ملموس در رفتار مهدی طارمی

مهدی قایدی، نیمار آسیا شد/عکس

سیدجلال جلوی جنجال بزرگ را گرفت

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1507994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    0 0
    امیدوارم کیسه در دوبازی بعدیش ببازه و از گروه صعور نکنه
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    0 0
    تیم استقلال متاسفانه سالهاست که روحیه جنگندگی خود را از دست داده و با بهترین نفرات هم نمی تواند نتیجه بگیرد
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    0 0
    امروز متخصصان حذف از اسیا با اتکا به ستاره های بی نور کسب شده در دوران قاجار ناکامی دیگری را رقم خواهند زد
  • محمد جوادی IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    0 0
    به نام خدا ، خیر