۰ نفر
۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
آغاز بازارگردانی دو شرکت سیمانی در فرابورس

امروز و فردا ، عملیات بازارگردانی دو شرکت سیمانی در فرابورس ایران آغاز می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، شرکت فرابورس ایران از آغاز بازارگردانی شرکت بین المللی ساروج بوشهر با نماد معاملاتی «ساروج» به روش مبتنی بر حراج از امروز( ۴ اردیبهشت) خبر داد.

همچنین بازارگردانی شرکت سیمان ممتازان کرمان با نماد معاملاتی «سمتاز» به روش مبتنی بر حراج از فردا(۵ اردیبهشت) آغاز می‌شود.

بر اساس این گزارش ، پارامترهای بازارگردانی در نماد معاملاتی «مدیر» نیز از فردا(یکشنبه)  و پارامترهای بازارگردانی در نماد معاملاتی «بمیلا» از روز دوشنبه اصلاح می‌شود.

گفتنی است در حالی از ۱۰ مهرماه پارسال تمامی شرکت‌های بورسی و تا ۱۵ مهر شرکت‌های حاضر در فرابورس ملزم به معرفی بازارگردان شدند که به گفته مدیر نظارت بر ناشران بورس، همه ناشران پذیرفته شده در بورس موظفند برای انعقاد قرارداد بازارگردانی و معرفی بازارگردان به بورس اوراق بهادار تهران یا فرابورس ایران اقدام کنند.

بر این اساس در صورت اجرا نکردن این ابلاغیه، ناشران متخلف محسوب و جرایم برای آنان در نظر گرفته می‌شود که این جرایم و ضمانت اجرایی شامل تذکر، اخطار، محدودیت موقت یا دائم در دسترسی به سامانه معاملات، تعلیق یا لغو مجوزهای صادره توسط سازمان، محرومیت دریافت خدمات از ارکان بازار سرمایه برای مدت معین، جریمه نقدی، محرومیت از تصدی در هیئت مدیره اشخاص تحت نظارت، سلب صلاحیت و لغو پذیرش می‌شود.

۲۲۳۲۲۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1508094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =