راهنمای خرید روشویی مدرن برای سرویس بهداشتی لوکس

در این مطلب، مجموعه‌ای از نکات طلایی در خرید روشویی مدرن برای سرویس بهداشتی ذکر شده است. این نکات امکان خرید روشویی مناسب برای سرویس بهداشتی مدرن را فراهم می‌کنند.

سرویس بهداشتی یکی از محیط‌های خاص و مهم در فضای منزل است. این محدوده با اجزا و عناصر بسیاری شکل می‌گیرد. روشویی یکی از اجزای مهم در دکوراسیون سرویس بهداشتی است. برای طراحی سرویس بهداشتی شیک و مدرن نیاز به روشویی مدرن، نورپردازی جذاب، آینه سرویس بهداشتی مدرن و... داریم.  امروزه برای طراحی و دیزاین دکوراسیون‌های مختلف از واژه مدرن استفاده می‎شود اما به راستی واژه مدرن چه ویژگی‌های متفاوتی از دکوراسیون را با خود به همراه دارد.

منظور از روشویی مدرن چیست؟

روشویی‌های سبک مدرن و سبک قدیم از نظر کارکرد، نوع طراحی، متریال و... با هم تفاوت دارند.

روشویی‌های سبک قدیم با پایه های چینی تولید می‌شدند. در واقع این روشویی‌ها در نمای ظاهری چندان زیبا و شیک نبودند. به همین علت با ظهور روشویی‌های مدرن به سرعت کنار گذاشته شدند.

طراحی زیبا و متنوع

روشویی مدرن با پایه و ظاهر زیبا و یا بدون پایه(دیواری) طراحی می‌شود. پایه در نظر گرفته شده برای روشویی‌های مدرن در سبک‌های مختلفی طراحی می‌شود.

تنوع طرح  پایه در انواع روشویی امکان خرید متنوع را فراهم می‌کند. روشویی های پایه دار برند هلا تلفیق پی وی سی و سنگ طبیعی است که می توانید تمام مدل های را در سایت هوگونیک مشاهده کنید و به صورت آنلاین خرید کنید.

راهنمای خرید روشویی مدرن برای سرویس بهداشتی لوکس

ظرافت در طراحی

روشویی مدرن با ظرافت خاصی طراحی می‌شود. این ظرافت در تمامی اجزا و عناصر دکوراسیون مدرن دیده می‌شود. ایده‌های ظریف در سبک‌های مینیمال بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند. این ایده‌ها در روشویی مدرن و شیک تداعی کننده ساده‌گرایی در دکوراسیون هستند و جذابیت فضا را بیشتر می‌کنند.

استحکام در طراحی

روشویی مدرن علیرغم ظرافت، زیبایی و سادگی با استحکام قابل توجهی تولید می‌گردد. این موضوع به دلیل وسواس و حساسیت در انتخاب متریال روشویی است.

انواع سنگ‌ها، pvc، فلزات و ... می‌توانند برای طراحی روشویی دستشویی مدرن مورد استفاده قرار بگیرند. بنابراین خریدار می‌تواند روشویی دستشویی را بر حسب نوع متریال و میزان دوام مورد انتظار انتخاب کند. بهترین برند روشویی در حال حاضر از نظر کیفیت و خدمات هُلا است.

در روشویی دستشویی مدرن از مواد پلاستیکی در رنگ‌آمیزی، طراحی و ساخت بسیار استفاده می‌شود.

هماهنگی با سایر اجزای دکوراسیون

روشویی مدرن قابلیت تطبیق پذیری خوبی با محیط دارد. در واقع این روشویی‌ها می‌توانند با هر نوع چیدمان و دیزاینی هماهنگ شوند.

طراحی بدون قاعده

سبک‌های مدرن و ساده‌گرایی در طراحی دکوراسیون به شکل بی‌قاعده عمل می‌کنند. به عنوان مثال طراحان این سبک مجبور به رعایت اصل یکسان بودن ابعاد روشویی، آینه، وان و... نیستند.

معرفی انواع روشویی مدرن

روشویی‌های مدرن با تنوع مدل و متریال عرضه می‌شوند. این تنوع برای خریداران فرصت مقایسه اجناس را فراهم می‌آورد و دید بازتری به آن‌ها می‌دهد.   

روشویی کابینتی مدرن

یکی از رایج‌ترین و شیک‌ترین مدل‌های روشویی است.  این نوع روشویی فضای کافی برای قرارگیری لوازم بهداشتی و وسایل شخصی را دارد.

راهنمای خرید روشویی مدرن برای سرویس بهداشتی لوکس

با انتخاب روشویی کابینتی مدرن می‌توان از فضای سرویس بهداشتی به شکل بهینه بهره‌مند شد. به همین دلیل روشویی کابینتی مدرن برای سرویس بهداشتی‌های کوچک بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد.

مزایای استفاده از روشویی کابینتی مدرن

روشویی کابینتی در سبک ساختمان‌سازی و معماری مدرن کاربرد بسیار زیادی دارد. معماری مدرن به دنبال استفاده بهینه از فضاست. به همین دلیل اغلب روشویی‌های کابینتی به شکل دیواری(بدون پایه) طراحی می‌شوند. روشویی‌های دیواری فضای چندانی در سرویس بهداشتی اشغال نمی‌کنند و از طراحی فوق‌العاده برخوردار هستند.

بسیاری از خانم‌های خانه‌دار به دنبال پوشش مناسب برای لوله‌های آب سرد و گرم روشویی هستند. کابینت روشویی مدرن بهتر از هر پوششی می‌تواند تجهیزات مربوط به شیرآلات و روشویی را مخفی کند.

 لوازم بهداشتی و وسایل شخصی نظیر حوله، مسواک، صابون و ... از حساسیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این لوازم باید در مکان‌های آلوده همچون سرویس بهداشتی به خوبی حفظ و نگهداری شوند. همچنین باید به دلیل استفاده مداوم همواره در دسترس افراد باشند. فضای کابینت روشویی مدرن محل مناسبی برای ذخیره‌سازی لوازم شخصی و بهداشتی به حساب می‌آید.

روشویی دیواری

این نوع روشویی‌ها برای محیط داخلی حمام کاربردی هستند. روشویی دیواری بر روی دیوار نصب شده و کمترین فضا در محیط حمام را به خود اختصاص می‌دهد.

روشویی گوشه‌ای

روشویی گوشه‌ای برای محیط‌های کوچک و کم فضا مورد استقبال قرار می‌گیرد. نصب این نوع روشویی‌ها بسیار راحت بوده و در گوشه دیوار انجام می‌شود.

روشویی پایه‌دار

روشویی پایه‌دار بر روی دیوار نصب شده و در انواع سرویس بهداشتی کاربرد دارد. پایه این نوع روشویی امکان پوشش‌دهی سایر شیرآلات و تجهیزات را فراهم می‌آورد.

روشویی سنگی مدرن

روشویی سنگی می‌تواند در سبک‌های مختلف همچون کلاسیک و مدرن طراحی شود. امروزه از روشویی سنگی مدرن در ساختمان‌های مختلف استفاده  می‌شود. این روشویی‌ها علیرغم سنگین بودن، از عمر و دوام کافی برخوردار هستند. در برابر مواد شوینده و شیمیایی مقاومت خوبی دارند. همچنین امکان طراحی خاص بر روی روشویی سنگی وجود دارد.

سنگ‌ها بر حسب نوع مواد و متریال می‌توانند رنگ‌های متفاوتی داشته باشند. یکی از رایج‌ترین سنگ‌های به کار رفته در طراحی روشویی مدرن، سنگ مرمر است. این سنگ از جلا و زیبایی بی‌نظیری برخوردار است و محیط سرویس بهداشتی را جذاب‌تر می‌کند.

سرویس بهداشتی مدرن چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

سرویس بهداشتی مدرن با ویژگی‌های خاصی از سرویس بهداشتی سنتی جدا می‌شود.

· در سرویس بهداشتی مدرن باید از رنگ‌های سفید، کرم و طوسی استفاده شود. این رنگ‌ها در دیزاین اجزای سرویس بهداشتی مدرن اولویت دارند.

· تقارن و تعادل در سبک‌های کلاسیک و سنتی بسیار دیده می‌شود. بیشتر معماران سبک کلاسیک به دنبال قرینه‌سازی عناصر داخلی دکوراسیون هستند. در سرویس بهداشتی مدرن خبری از قرینه‌سازی و ایجاد تعادل نیست. عناصر و اجزای دکوراسیون در سبک طراحی مدرن باید به شکل بی‌قاعده مورد استفاده قرار بگیرند.

· برای دیزاین سرویس بهداشتی مدرن باید از اشکال مکعبی و استوانه‌ای استفاده ‌شود. این در حالی است که برای طراحی سرویس بهداشتی کلاسیک از اشکال دوبعدی مانند مستطیل، مثلت و مربع استفاده می‌شود.

· گچ‌بری در دیزاین سرویس بهداشتی شیک جایی ندارد. در واقع این نوع دکوراسیون برای تزیین از عناصر ساده‌تری کمک می‌گیرد.

· برای ساخت‌وساز سرویس بهداشتی مدرن از بتن استفاده کنید. دکوراسیون داخلی این سبک سرویس‌ها نیز با متریالی نظیر کامپوزیت، پی وی سی، چوب پلاستیک و ... انجام می‌شود.

· سرویس بهداشتی مدرن و شیک برای طراحی فضا از الگوهای توکار استفاده می‌کند. طرفداران سبک مینیمال از الگوهای ساده و توکار برای طراحی فضاهای مختلف کمک می‌گیرند. با کوچک شدن فضای اختصاصی به سرویس بهداشتی در محیط‌های آپارتمانی استفاده از الگوهای توکار رایج شد.  

برای طراحی روشویی شیک از چه رنگ‌هایی استفاده کنیم؟

روشویی‌های مدرن به شکل مداوم در معرض مواد شوینده، رطوبت و ... قرار دارند. بنابراین رنگ‌آمیزی آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. روکش های pvc، پوشش‌دهی خوبی را برای روشویی ایجاد می‌کنند. این رنگ‌ها در برابر حرارت، باکتری، مواد شیمیایی، شوینده‌ها و رطوبت مقاومت دارند.

برای طراحی روشویی دستشویی مدرن می‌توان از رنگ‌های متنوعی استفاده کرد. با این وجود بیشتر روشویی‌ها با رنگ‌های سفید طراحی می‎شوند. رنگ سفید به راحتی روشویی را با سایر اجزای سرویس بهداشتی هماهنگ می‌کند.

راهنمای خرید روشویی مدرن برای سرویس بهداشتی لوکس

ضمن اینکه این رنگ، آلودگی‌ها و کثیفی‌های روشویی را به خوبی نشان می‌دهد. رنگ سفید در سرویس بهداشتی کوچک و کم نور اهمیت زیادی دارد. چون بازتاب خوبی از نور را به همراه دارد و کمبود نور را جبران می‌کند.

رنگ کرم از رنگ‌های خنثی است که برای طراحی روشویی شیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. این رنگ خنثی به راحتی با سایر رنگ‌ها هماهنگ می‌شود و می‌تواند فضای سرویس بهداشتی را روشن کند.

به طور کلی رنگ‌های روشن یا خنثی گزینه خوبی برای سرویس بهداشتی هستند. این رنگ‌ها آلودگی‌های ایجاد شده را کمتر نشان می‌دهند و با سایر دکوراسیون هماهنگی بیشتری دارند.

رنگ کابینت روشویی می‌تواند در تم تیره همچون قهوه‌ای سوخته، مشکی یا تم روشن همچون کرم، زرد، سبز و... انتخاب شود.

قیمت روشویی مدرن

قیمت روشویی مدرن با توجه به نوع متریال و ابعاد متفاوت خواهد بود. هر چه ابعاد در نظر گرفته شده برای روشویی شیک و مدرن بیشتر باشد، به همان نسبت قیمت روشویی افزایش می‌یابد.

متریال به کار رفته در روشویی با توجه به میزان استحکام، جلا و زیبایی از قیمت متفاوتی برخوردار هستند. دیزاین روشویی نیز از دیگر پارامترهای تاثیرگذار بر روی قیمت روشویی است. برخی از روشویی‌ها با طراحی بسیار خاص و متفاوتی عرضه می‎شوند.

با یک نگاه کلی به این نوع روشویی‌ها می‌توان دریافت که مدت زمان زیادی برای طراحی آن‌ها صرف شده است. تمام این موارد می‌تواند بر قیمت نهایی روشویی مدرن تاثیر زیادی داشته باشد.

جمع بندی

هوگونیک یکی از شرکت‌های معتبر و فوق‌العاده در زمینه عرضه و فروش انواع روشویی مدرن است. در این مجموعه می‌توانید روشویی‌های مدرن را در طرح، اندازه، مدل، جنس و رنگ دلخواه خریداری کنید.

روشویی‌های مدرن عرضه شده در فروشگاه اینترنتی هوگونیک تولید برند معتبر و خوشنام هُلا هستند. این روشویی‌ها با گارانتی سه ساله به مشتریان عرضه می‌شود. نصب رایگان و ارسال رایگان از دیگر خدمات مهم و ویژه در سایت هوگونیک است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1508545