۰ نفر
۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
گل محمدی: فقط یک راه برای صدرنشینی داریم!

سرمربی پرسپولیس تیمش را شایسته حداقل دستیابی به یک امتیاز از جدال با الوحده امارات می داند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس در شرایطی برابر الوحده امارات شکست خورد که در نیمه دوم فرصت های خوبی از آن خود کرده بود. اتفاقی که باعث شد یحیی گل محمدی در نشست خبری تیمش را شایسته دستیابی به امتیاز از این بازی بداند.

سرمربی پرسپولیس بعد از شکست تیمش با حضور در نشست خبری درباره عملکرد تیمش و نتیجه کسب شده در این بازی گفت: نیمه اول را بد شروع کردیم و تیم حریف به خوبی پرس می کرد و فضا را بسته بود. ما در مجموع نیمه بدی را پشت سر گذاشتیم و گردش توپ و سرعت بازی نداشتیم. در نیمه دوم بازی تقریبا یکطرفه شده بود و موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم اما از آن استفاده نکردیم و سه امتیاز را از دست دادیم. اگر از موقعیت ها حداقل استفاده را می کردیم نتیجه غیر از این بود و بازی حداقل می توانست مساوی شود. به الوحده تبریک می گویم و آنها با انرژی خوبی بازی کردند و مخصوصا در نیمه اول پر انرژی ظاهر شدند. در نیمه دوم اما متفاوت بود و ما بازی خوبی انجام دادیم و لیاقت ما حداقل زدن یک گل بود که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

وی در واکنش به اینکه آیا تیمش تمرکز لازم را در این بازی نداشته یا حریف موفق عمل کرده گفت: الوحده واقعا تیم منسجمی است و دفاع تیمی خوبی داشت و امروز هم به خاطر شروع بدی که داشتیم تنبیه شدیم و نتوانستیم بازی را در کنترل خودمان در بیاوریم. موقعیت برای گلزنی داشتیم اما این اتفاق نیفتاد.

گل محمدی درباره دلیل ناکامی تیمش در به ثمر رساندن موقعیت ها در این بازی و بدشانسی سرخپوشان گفت: بحث بدشانسی نیست و اصلا اعتقادی به آن ندارم و کسی که تمرکز برای زدن ضربه و ثبت گل را داشته باشد می تواند به آن برسد. به نظرم ما تمرکز نداشتیم  و روی توپ هایی که با زحمت به دست می‌آمد، بی دقت بودیم و خیلی راحت از دست می‌دادیم.

گل محمدی درباره اینکه با این باخت شرایط تیم برای صدرنشینی به خطر افتاده و آیا به نظرش قادر خواهند بود به این هدف دست یابند گفت: ما فقط یک راه برای صدرنشینی داریم و این است که برابر الریان به برتری دست یابیم. باید تمام تمرکز و انرژی مان را بگذاریم و راه دیگری برای سرگروهی وجود ندارد.

سرمربی پرسپولیس در پایان صحبت هایش با اشاره به درگذشت حمید جاسمیان، مدافع اسبق این باشگاه گفت: ما در ایران مرد بزرگی را از دست دادیم. او از مردان بزرگ فوتبال ایران و پرسپولیس بودند و به همه مردم ایران و هواداران پرسپولیس و خانواده اش تسلیت می گویم و امیدوارم روحش در آرامش باشد. از صمیم قلب همگی ما ناراحت هستیم و امیدوارم همیشه روحش شاد باشد.

41256

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1508978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =