عبید رستمی، دبیر جشنواره تئاتر خیابانی مریوان شد

عبید رستمی که سال‌ها سابقه فعالیت در عرصه هنرهای نمایشی در مقام نویسنده، بازیگر و کارگردان را دارد و اینک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان است، دبیر پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قادر آشنا (مدیرکل هنرهای نمایشی)، طی حکمی، عبید رستمی (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان)  را به عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان معرفی کرد.

در این حکم آمده است:

«جشنواره تئاتر خیابانی مریوان، به عنوان مهم‌ترین رویداد این‌گونه نمایشی در کشور، جایگاه ارزنده و مهمی در میان هنرمندان ایران و سایر کشورها، صاحب‌نظران و مخاطبان و به ویژه مردم شریف مریوان دارد.
 ارتباط نزدیک و صمیمی نمایش خیابانی و گونه‌های متفاوت اجرایی این حوزه با مخاطبان و بیان مسائل و دغدغه‌های انسانی و اجتماعی و میزان بالای اثرگذاری آن، امتیاز ارزشمندی است که می‌توان با پژوهش، برنامه‌ریزی کارشناسانه و بهره‌گیری از تجربیات پیشین، از این امتیاز گرانسنگ بهره‌های بسیار برد. این موضوع در سال‌جاری و به جهت شیوع بیماری و تبعات فردی و اجتماعی آن، اهمیتی دو چندان خواهد داشت.
با توجه به تجربه، تخصص و جایگاه مدیریتی جنابعالی در فرهنگ و هنر استان به موجب این حکم به عنوان «دبیر پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان» منصوب می‌شوید.
امید که با بهره‌گیری از نظرات سازنده، تجربیات و توان ارزنده هنرمندان و صاحب نظران و جلب و جذب مشارکت‌های مادی و معنوی نهادهای استان در برگزاری شایسته و اثرگذار این رویداد ارجمند، پیروز و سربلند باشید.
انتظار می‌رود در تمام مراحل برنامه‌ریزی و برگزاری، صیانت از سلامت هنرمندان و مخاطبین و عوامل محترم برگزاری در اولویت مؤکد قرار گیرد.»

عبید رستمی، متولد ۱۳۴۹ در شهر سنندج است که علاوه بر سال‌ها فعالیت در عرصه هنرهای نمایشی در مقام نویسنده، بازیگر و کارگردان، هم اکنون مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کردستان است و پیش از این نیز معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ریاست انجمن هنرهای نمایشی کردستان و عضو شورای صدور پروانه آثار نمایشی استان از جمله مسئولیت‌های این مدیر هنرمند بوده است.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1509560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =