ارزش پرونده‌های تخلفات مرغ در یزد بیش از ۶ میلیارد ریال است

ارزش پرونده‌های متشکله در زمینه تخلفات واحدهای کشتار و توزیع کننده مرغ در سطح استان یزد بیش از ۶ میلیارد ریال است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از ۶ میلیارد و ۷۶۴ میلیون و ۶۱۷ هزار تومان ارزش پرونده‌های متشکله در زمینه تخلفات واحدهای کشتار و توزیع کننده مرغ در چهار ماه اخیر در سطح استان یزد خبر داد.

محمدرضا علمدار یزدی افزود: در راستای نظارت وکنترل بر بازار مرغ در سطح استان طی سه ماهه چهارم سال ۹۹ تاکنون، تعداد ۱۲۷ فقره پرونده تخلف تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: ارزش ریالی پرونده‌های متشکله در این زمینه بالغ بر ۶ میلیارد و ۷۶۴ میلیون و ۶۱۷ هزار تومان بوده است.

علمدار یزدی ادامه داد: تنظیم بازار، تداوم توزیع اقلام معیشتی و نظارت بر فرایند آن به عنوان اولویت اصلی عملکرد حوزه بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان این سازمان است و تا حصول نتایج مطلوب برای ایجاد ثبات قیمت و فراوانی این کالا درسطح بازارادامه خواهد داشت.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، نظارت بر اقلام پرتقاضای ویژه این ماه نیزدر صدر برنامه‌های حوزه بازرسی، تنظیم بازار و ادارات صمت شهرستان‌ها قرار گرفته است و در مسیر تحقق این امر از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی و بسیج اصناف استفاده خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1509765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =