کشف ۲۰ میلیاردی لوازم یدکی خودرو قاچاق در "خانمیرزا" بروجن

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از کشف یک محموله کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در محور "خانمیرزا-بروجن" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، سردار "منوچهر امان اللهی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد:  در پی دریافت اخباری مبنی بر ورود کالای قاچاق به استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان و شهرستان خانمیرزا قرار گرفت.
وی افزود: با اجرای طرح ایست و بازرسی در محور "خانمیرزا-بروجن"، یک دستگاه کامیونت ایسوزو حامل بار قاچاق شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات موفق پلیسی متوقف شد.
فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در بازرسی از این خودرو، ۷ دستگاه گیربکس لودر و تعداد قابل توجهی لوازم یدکی خودروهای سنگین قاچاق به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد ریال کشف و یک متهم دستگیر شد.
سردار امان اللهی با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی، به قاچاقچیان کالا هشدار داد: نیروی انتظامی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در زمینه اقتصاد مقاومتی، جهش تولید و گسترش اشتغال با تمام توان با این افراد سودجو برخورد قانونی خواهد کرد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1510407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =