۰ نفر
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
قیمت سکه در چند ساعت ۲۲۰ هزار تومان ریخت

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران امروز (شنبه، یازدهم اردیبهشت‌ماه) با کاهش ۲۱۰ هزار تومانی قیمت نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه) به ۹ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در اولین روز هفته کاهش قیمت سکه و طلا در بازار به رغم عقب نشینی اندک بهای ارز در صرافی ملی تشدید شد.

فعالان بازار معتقدند تحولات سیاست خارجی و چشم‌انداز کاهشی نرخ دلار، قیمت‌ها در بازار سکه و طلا تمایل به افت بیشتر دارد، به‌طوری که فعالان این بازار کاهش بیشتر قیمت‌ها را انتظار دارند.

بر این اساس، در میانه روز ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۲۱۰ هزار تومان نسبت به (پنجشنبه ) به رقم ۹ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی پنج میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی هم یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۹۶۴ هزار تومان رسید.قیمت مثقال طلا نیز چهار میلیون و ۱۸۰ هزار تومان شد.اونس جهانی طلا نیز امروز یک‌هزار و ۷۶۹ دلار و ۴۹ سنت فروخته شد.

کاهش قیمت دلار به عنوان مهم‌ترین عامل افت قیمت سکه و طلا در روزهای اخیر به شمار می‌رود.

۲۲۳۲۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1510419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =