دادستان بهمئی: در برخورد با متخلفین بهداشتی اغماض نمی کنیم

مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در سفر به شهرستان بهمئی با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ، مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد در سفر یکروزه خود به شهرستان بهمئی با حضور در دادگستری این شهرستان با دکتر حبیبی منش ، دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان دیدارو گفتگو کرد.
در این دیدار مدیرکل دامپزشکی استان ضمن قدردانی از حمایت‌های دادستان و سرعت عمل در رسیدگی به پرونده‌های ارجاعی از سوی دامپزشکی اظهار کرد: بدون حمایت دادستانی و برخوردهای قانونی که با متخلفین بهداشتی انجام می دهند، نمی توانیم در راستای تامین بهداشت و سلامت جامعه اقدام موثری انجام دهیم.
دکتر بهمنش همچنین افزود: از روسای ادارات دامپزشکی شهرستانها خواسته ایم تا در جهت تامین سلامت مواد غذایی تمام توان خود را برای افزایش سطح همکاری با دادگستری و دادسراهای شهرستان و سایر دستگاه‌های همکار و مؤثر به کار بندند.
دادستان شهرستان بهمئی نیز با مهم بر شمردن فعالیت‌های دامپزشکی گفت: بدون شک با توجه به ماهیت ماموریت های مجموعه دامپزشکی ،  ما قدردان فعالیت شما عزیزان هستیم و بدون شک در کنار شما عزیزان خواهیم بود.
حبیبی منش همچنین بر لزوم همکاری دستگاههای مربوطه در امر کنترل بهداشت و حفظ سلامت مواد غذایی مصرفی مردم تاکید و گفت: دادستانی نیز در برخورد با متخلفین بهداشتی اغماض ننموده و از دامپزشکی همچون گذشته حمایت و پشتیبانی خواهد نمود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1510447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =