گزارش‌دهندگان انشعابات غیرمجاز آب، پاداش می‌گیرند

معاون درآمد و خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: در صورت صحت گزارش‌های دریافتی در مورد انشعابات غیرمجاز، از گزارش دهندگان وظیفه شناس، تقدیر مادی به عمل می‌آید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ ناصر لامعی، معاون درآمد و خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: در شرایط کمبود بارش‌ها و کم آبی سال جاری، عده ای اندک ولی فرصت طلب، نسبت به دست اندازی به خط انتقال و شبکه تامین آب آشامیدنی مردم اقدام کرده و شرکت آب و فاضلاب استان قزوین را در خدمت رسانی مطلوب به مردم با مشکل مواجه کرده و باعث ایجاد نارضایتی اجتماعی می شوند.
لامعی اظهار کرد: علاوه بر این، انشعابات غیر مجاز تهدیدی جدی برای بهداشت آب و موثر در افت منابع آب آشامیدنی در شهرها و روستاها است.
او ادامه داد: لذا برای حفاظت و حراست از حقوق شهروندی، طبق هماهنگی به عمل آمده با مراجع قضایی و دادستان های شهرستان ها، در صورت کشف انشعابات غیر مجاز، با خاطیان به شدت برخورد قانونی به عمل می آید.
لامعی افزود: از مردم شریف شهرها و روستاها تقاضا داریم در صورت مشاهده انشعابات غیرمجاز، شرکت آب و فاضلاب استان قزوین را یاری داده و مراتب را به سامانه ۱۲۲ اطلاع رسانی کنند.
معاون درآمد و خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین خاطرنشان کرد: بدیهی است در صورت صحت گزارش های دریافتی در مورد انشعابات غیرمجاز، پس از قطع انشعاب، برابر ضوابط شرکت، از گزارش دهندگان وظیفه شناس، تقدیر مادی به عمل می آید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1510756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =