کارگروه فضای مجازی مراسم روز قدس چهارمحال و بختیاری تشکیل جلسه داد

اولین جلسه کارگروه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ستاد انتفاضه و قدس استان چهارمحال و بختیاری به منظور برنامه‌ریزی حضور مؤثر در این فضا تشکیل شد.

به گزارش خبر گزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این جلسه با تأکید بر اهمیت برگزاری باشکوه مراسم روز جهانی قدس گفت: این مراسم یکی از رسالت‌های خطیر و وظائف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است و می‌بایست به هر شکل ممکن و آنگونه که شایسته است گرامی داشته شود.
موسی انصاری  جلوه و نمود عینی همبستگی و انسجام ملت ایران و مسلمانان و آزادیخواهان جهان در حمایت از آرمان انتفاضه و قدس شریف دانست و افزود:  در شرایطی که سران خائن و سرسپرده چند کشور عربی و اسلامی با علنی کردن رابطه با رژیم اشغالگر قدس بی شرمی و وقاحت را به اوج رسانده‌اند روز قدس هر سال موجب زنده شدن امید در دل مستضعفان جهان می‌شود.
انصاری گرامیداشت یاد و تکریم و تجلیل از شهدای راه آزادی قدس شریف و جبهۀ مقاومت اسلامی، به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهید ابو مهدی المهندس، شهید عماد مغنیه و هزاران شهید مظلوم توطئه‌ها و جنایات صهیونیزم و استکبار جهانی از سراسر جهان اسلام را در قلب بزرگداشت روز قدس برشمرد و تصریح کرد: حرکت‌های مردم مسلمان و روزه‌دار سراسر دنیا و علی‌الخصوص مردم کشور عزیزمان ایران  موجب تقویت انتفاضه و جبهۀ مقاومت اسلامی و گامی در جهت تحقق «وحدت اسلامیِ» مورد نظرِ امام راحل و تیری است به قلب «توطئه فراموشی» که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید داشته و دارند.
وی با اشاره به تغییر شیوه برگزاری مراسم مختلف از زمان شروع کرونا گفت: امسال نیز مانند سال‌ گذشته راهپیمایی میدانی و خودرویی نخواهیم داشت و اهمیت استفاده از فضای گسترده مجازی و شبکه‌ی اجتماعی بیش از گذشته اهمیت دارد.
به گفته وی هشتک فارسی #قدسشریفنزدیکیم، شعار مشترک عربی: «اننا الیوم اقرب ما نکون الی القدس»، هشتک عربی #القدس_اقرب و هشتک لاتین#QodsIsnear در ایّام مانده به روز قدس در فضای مجازی به همت همه‌ی عزیزان فعال در این حوزه مورد توجه ویژه قرار گیرد.
انصاری در پایان با با معرفی برخی اقدامات فضای مجازی در حوزه بزرگداشت روز قدس افزود: تولید محتوا و استفاده گسترده و وسیع در سطح شبکه¬های اجتماعی از فرمایش¬های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در مورد مساله فلسطین و رژیم غاصب صهیونیستی اولویت فعالیت‌های کارگروه فضای مجازی مراسم روز قدس چهارمحال و بختیاری است.
در ادامه این جلسه، معاونت فضای مجازی صدا و سیمای استان آقای بابک سعیدی با اشاره به اقدامات خوبی که در شبکه جهانبین در این راستا در حال بارگزاری و انتشار است گفت: تولید محتوا با بهره‌برداری از برگزیده جملات حضرت امام و مقام معظم رهبری، ارائه تحلیل‌ها، طراحی و انتشار پوستر در فضای مجازی، ساخت موشن‌گرافیک‌های مرتبط با این ایام و طراحی عکس¬نوشته از جمله اقدامات در حال انتشار از طریق این رسانه است.
سیدحسن جوادی‌زاده، مدیر خبرگزاری جمهوری اسلامی استان نیز در پایان این جلسه با اشاره به اینکه در شرایط خاصی که بر اثر هجوم بیماری کرونا در کشور داریم تصریح کرد: نقش اساسی رسانه‌ها در مناسبت‌های اجتماعی باید به خوبی دیده و استفاده شود و فعالیت در فضای مجازی و رسانه‌ها نیازمند ملزوماتی است که باید به نحو حرفه‌ای در این حوزه فعالیت کرد.
جوادی‌زاده مخاطب‌شناسی در انتشار محتوای مرتبط با روز قدس و سایر مراسم انقلابی را پر اهمیت شمرد و افزود: باید به سلیقه‌های مختلف مخاطبین در محل انتشار اخبار توجه کنیم و با استفاده گسترده و وسیع در سطح شبکه¬های اجتماعی از کارشناسان برجسته داخلی و خارجی در مورد مساله فلسطین و رژیم غاصب صهیونیستی و شناسایی فعالان انقلابی در فضای مجازی و بهره¬گیری از ظرفیت تولیدی و تحلیلی آنها در زمینه تبلیغ و ترویج روز جهانی قدس و مساله فلسطین بهره بریم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1510774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =