اگر شما رنگ آکادمی را ندیده اید مگر سابر مقصر است؟

مجتبی عابدینی کاپیتان تیم ملی شمشیر بازی به هجمه‌های علی یعقوبیان سرمربی تیم ملی اپه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مجتبی عابدینی کاپیتان تیم‌ملی شمشیربازی سابر، از سرمربی اش پیمان فخری تمام قد دفاع می کند. او در واکنش. به هجمه علی یعقوبیان‌ سرمربی تیم ملی اپه علیه فخری سرمربی تیم ملی سابر به راه انداخته می گوید:« ما کی هوچی‌گری کرده ایم که حالا تمام شود؟ هیچ وقت هوچی گری در کار نبوده و ما فقط کارمان را انجام داده ایم. حتی برای تنش هایی که حالا راه افتاده ، اعتراض هم نکردیم. اگر قرار به هوچی گری بود که اوضاع خیلی بهتر بود. چرا در شان ما نبود. حالا هم من به عنوان کاپیتان تیم ملی سابر صحبت می کنم، به نظرم هرکسی قبل از اینکه بقیه را متهم کند باید نتایج ضعیف کارش را گردن بگیرد، نه اینکه بهانه جویی کند و به بقیه اتهام بزند.»
عابدینی در ادامه گفت: «وقتی می بازند و پای کارشان بایستند و دنبال مقصر نباشند و به سابر طعنه نزنند. اگر برای سابر هزینه شده برای اپه و فلوره هم کلی هزینه شده و امکانات برای همه یکسان بوده است. اگر شما رنگ آکادمی را ندیده اید مگر سابر مقصر است؟ مگر آکادمی برای سابر است؟ من نمی دانم چرا این همه هجمه علیه سابر راه افتاده ؟ آنها با گذاشتن پا روی دم سابر ، مشکل ساز می شوند.»

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی سابر ادعای یعقوبیان درباره اینکه سابر فقط عابدینی را دارد را رد می کند و می گوید:«اصلا این طور نیست، چه کسی گفته سابر فقط عابدینی را دارد، بلکه شمشیربازی سابر علی پاکدامن ، محمد رهبری، محمد فتوحی، نیما زاهدی ، امیر حسین شاکری و خیلی از شمشیربازان  جوان دارد که با جان و دل برای تیم ملی بازی می کنند.»

او درباره خداحافظی و برگشت به تیم ملی هم می گوید:«من بعداز بازیهای آسیایی با تصمیم خودم خداحافظی کردم و خودم هم بعداز استراحت ۳،۴ هفته ای برگشتم.»

عابدینی این طور مدال های تیم ملی سابر را می شمارد:«ما مدال تیمی دو دوره بازیهای آسیایی را داریم و علی پاکدامن مدال برنز انفرادی بازیهای آسیایی. محمد رهبری و فتوحی هم مدال نقره و برنز قهرمانی آسیا را دارند و من هم مدال برنز انفرادی قهرمانی جهان را.»

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی سابر پست سرمربی اش در کمیته ملی المپیک را به  شایستگی هایش ربط می دهد:«اگر حالا پیمان فخری مدیر سازمان نظارت بر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک است تنها به دلیل شایستگی ها و لیاقتش است. کمیته ملی المپیک تصمیمی به جز این نباید می گرفت. از طرفی کمیته ملی المپیک نگاهش به همه رشته های ورزشی است.»

او اتهام دخالت فخری برای تعیین قراردادهای شمشیربازان در لیگ را رد می کند:« اصلا چنین چیزی نیست، مگر قرارداد شمشیربازان در لیگ چقدر هست که فخری تصمیم گیرنده باشد؟ سطح قرارداد شمشیربازان پایین است  و کسی اعمال نفوذ نمی کند. شمشیربازان هم مثل بقیه ورزشکاران برای لیگ با تیم ها  مذاکره می کنند و بعداز توافق قرارداد امضا می کنند.»

۲۵۶ ۲۵۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1511046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =