۰ نفر
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۴

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت:

 خودروی شاسی بلند سانتافه 2011 که در ورود به ایران با استقبال علاقه‌مندان به این نوع خودروها مواجه شد، دارای موتوری 3500 سی‌سی است که 266 اسب بخار قدرت تولید می‌کند و شش سیلندر به حساب می‌آید.

پشت فرمان این خودرو می‌توانید سرعت 240 کیلومتر در ساعت را تجربه کنید و در عرض 5/10 ثانیه به شتاب 100 کیلومتر برسید. سانتافه دارای باک بنزین 70 لیتری است و در هر 100 کیلومتر سیکل ترکیبی 10 لیتر بنزین می‌سوزاند.


این خودرو دارای گیربکس شش دنده اتوماتیک با قابلیت تعویض دنده به صورت دستی است. در مورد مشخصات ایمنی و تجهیزات رفاهی این خودرو می‌توان به سیستم ترمز ضد قفل ABS، شش عدد کیسه ایمنی هوا (ایربگ)، سیستم ایمنی ضد قفل درها در هنگام تصادف، آینه‌های جانبی با دید گسترده مجهز به گرمکن و راهنما و با قابلیت تا شوندگی و کرمکن برقی اشاره کرد. قیمت سانتافه 2011 در نمایندگی‌ها 58 میلیون و 900 هزار تومان است.

/39/39

کد خبر 151138

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 22
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پيمان CH ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۵
    1 1
    امکانات ویژه سیستم کنترل پایداری (ESP) - سانروف برقی - بال عقب - آینه های تاشو برقی - پکیج چرم - سنسور پارک عقب - صندلی برقی راننده و سرنشین - سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه - تهویه سرنشینان عقب - گرم کن صندلی های جلو - ایربگ های کامل جلو، جانبی و پرده ای - DVD نویگیشن
  • بدون نام IR ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
    8 4
    لطفا از اين دست مطالب باز هم در سايت قرار دهيد..ممنونم
  • بدون نام IR ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
    0 4
    فهميديم بابا سانتافه داري
  • بدون نام IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
    1 2
    یه عکس هم می انداختین خب!
  • فرزانه IR ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
    2 1
    اگر راهنمايي و رانندگي اجازه بده، حتما 240 رو تجربه ميكنيم، ولي.....
  • بدون نام IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
    0 3
    به به واقعا ، انقلاب كرديم كه جلوي سرمايه داري و تجملات رو بگيريم و مدافع مستضعفان باشيم ، حالا تبليغش هم ميكنيم ، حداقل ادعا نميكرديم ، اينها رو ميگين دل مردم مستضعف رو بسوزونيد؟ اين پول نفت مگه مال همه نيست ؟
  • بدون نام IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
    1 1
    خودمونیم، دقت کردید محتوای سایتتون چقدر بهم ریخته وشلوغه؟! آخه یهو وسط کلی تیتر سیاسی و اخبار روز، یهو تیتر «سانتافه 2011 را بشناسیم» چیه؟؟؟ خوب بابا جان یک آدم یه خورده رسانه شناس استخدام کنین ماهی 300 تومن بزارین کف دستش بگین این تیتر ها رو مرتب کن! بعدش برین اطلاعات جامع تر و بهتری از یک ماشین 58 میلیونی بزارین!
  • بدون نام IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
    0 1
    يه پيشنهاد براي خبر انلاين:همان طور كه مي بينيد امار بازديد از خبر هاي خودرويي بالاست بهتر است يك بخش جدا مخصوص خودرو و مقالات ترجمه خودرويي ايجاد شود
  • بدون نام IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
    0 1
    اینکه همان امکانات سانتافه 2008 است
  • بدون نام IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
    0 1
    قشر كارمند و كارگر اي مملكت فقط بايد حسرت داشتن اين خودروها رو بخورند ماشينهاي زپرتي توليد داخل سهم اكثر مردم ايرانه
  • بدون نام IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
    1 1
    مزيت يك ماشين به سرعت نهايي ان كه نيست.ماشين بايد با كيفيت راحت و نرم با اسايش و عايق صدا و سرنشين و راننده بعد از يك ساعت رانندگي ستون فقراتش نگيره و مثلا وقتي ميگن فلان ماشين وقتي داخلش مي شيني ديگه نمي توني سوار ماشين ديگه بشي يا بياي بيرون يعني اين ماشينه نه مثل ماشين ها داخلي كه ادم ميگه حيفبنزين 700 تومني ادم بريزه در پژو پرايد
  • بدون نام IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
    0 1
    اولش می‏نوشتيد: رپورتاژ آگهی!
  • پيمان CH ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
    0 1
    بدون نام عزيز: سانتافه ندارم- نمايشگاه ماشين كار ميكنم
  • بدون نام IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
    0 1
    بازار خودرو ایران جوریه چیده شده چه در بحث داخلی ها و چه الان با سیاست های نادرست وزارت صنایه شده بازار سوداگری بازار سودجویی یه عده فقط و فقط به خاطر سو مدیریت و ایجاد بی نظمی که در جهت منافع خودروسازان همینو به عبارت خلاصه بگم:وقتی قیمت ها هفتگی یا ماهیانه وارداتی ها به خاطر ممنوعیت واردت بالا می رود اتوماتیک داخلی ها گرون میشه!اب گلالودی درست کردن اول در جهت منافع خودروساز که یکسری ها هم دارن نهنگ صید می کنند
  • بدون نام IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
    0 0
    در کجای دنیا دید طرف ماشین صفر وارداتی و برخی از داخلی ها بخره سوار بشه چند صد کیلومتر پیمایش داشته باشه بعد گرون تر از زمان خرید قیمتش بشه؟مثل قالی کرمان شده حال بازار خودرویی که درست کردند اقایون در همه جا دنیا ماشین از صفری در می یاد کلی از قیمتش کم میشه ولی در ایران به خاطر بی ثباتی و لابی خودروساز قیمت ها ماهانه در حال افزایشه
  • بدون نام IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
    0 1
    مصیی اصلی بی کیفیتی خودروهای داخل و گرانی های افسار کسیخته اخیر مستقیما متوجه سیاست های جانبدارانه از خودروساز و وزارت صنایع اقای محرابیان هست و عقب ماندگی از لحاظ تکنولوژی هم در دوره ایشان زیاد تر از قبل شدو این لکه ننگ در کارنامه ایشان همیشه می مونه که بی کیفیت ترین و نامن ترین و پرحادثه ترین خودر یعنی پراید و پژو تنها افتخار ایشون افزایش تیراژ داشته
  • بدون نام IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۸
    0 1
    لطفا عکس اتومبیلی که معرفی می کنید را هم بگذارید
  • خبرنگار IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۸
    0 1
    خوب دل ميسوزونيدها آفرين
  • مهم نیست IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۸
    1 1
    اینارو که معرفی میکنین واسه افراد خاصه همونایی که منو شما میدونیم اما جرات گفتنشو نداریم
  • علي IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 2
    عمرا ٢٠٠ تا بيشتر راه نميره مگر بندازيش تو دره صفر تا صدشم ٨ ته تو عالم هپروتي جيگر (:
  • ایلام CA ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
    0 2
    سلام دوست من،جناب آقا علی،من یکدونه از این ماشینا دارم،خودم شخصاً وارد کردم..صفر تا صدش کمتراز شش ثانیه هستش،مصرفشم تو شهر گاهی به 24 لیتر در صد کیلومتر میرسه،12 ایربگ داره،بسیار خودروی مظمئنی هست،و به واسطه سیستم ایی اس پی از هیچ پیچ و خم جاده نباید ترسید،
  • ارش IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۹
    0 1
    بیخیال تواتوبان تهران باازارا265کیلومتر رفتم.

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین