۰ نفر
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
واکسن هنرمندان پیشکسوت چه شد؟

ایسنا نوشت: مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با بیان این‌که تا کنون تعداد محدودی از هنرمندان پیشکسوت بالای ۸۰ سال موفق به دریافت واکسن کرونا شده‌اند، اظهار کرد: در تلاش هستیم شرایط دریافت واکسن کرونا برای هنرمندان پیشکسوت هرچه سریع‌تر فراهم شود.

نیکنام حسینی‌پور، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت درباره وضعیت واکسن هنرمندان پیشکسوت با بیان این‌که «نزدیک به ۱۵۰ نفر هنرمند بالای ۸۰ سال داریم»، گفت: تلاش ما این است که هرچه زودتر واکسن هنرمندان پیشکسوت تزریق شود. در همین راستا مکاتباتی با وزارت بهداشت انجام دادیم که با فراهم کردن شرایط رفت و آمد، واکسن این هنرمندان در محل موسسه هنرمندان پیشکسوت تزریق شود.

او خاطرنشان کرد: وزرات بهداشت هنوز جواب مشخصی به این درخواست ما نداده است و پس از پیگیری نیز این‌گونه عنوان شد که با توجه به این‌که تزریق واکسن ممکن است برای برخی از افراد تبعات داشته باشد، بهتر است تزریق حتما در مراکز درمانی انجام شود.

حسینی‌پور درباره تسهیل شرایط تزریق واکسن کرونا به هنرمندان نیز توضیح داد: در این زمینه با آقای حسینی (معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) هماهنگ شده است که شرایط حضور هنرمندان در مراکز درمانی تسهیل شود و تاکنون نیز موفق شده‌ایم تعداد محدودی از هنرمندان در مراکز درمانی حضور پیدا کنند و واکسن بزنند. این قول به ما داده شده است که کمک کنند تا در روزهای آینده نیز سایر هنرمندان هم بتوانند هرچه زودتر واکسن بزنند.

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت همچنین درباره وضعیت تزریق واکسن هنرمندان در سایر استان‌های کشور اظهار کرد: فعلا در حال انجام هماهنگی برای استان تهران هستیم و در ادامه به سراغ سایر استان‌ها می‌رویم.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1511983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۸۸ IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    3 1
    سلیبریتیها کشورراقورت دادین دیگه بستون نیست؟
  • ناشناس IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    5 0
    برای نجارهای پیشکسوت هم سهمیه در نظر گرفته شده؟ پیشکسوتان سایر مشاغل چطور؟
  • GB ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    4 0
    مثل بقیه سالمندان برن تو صف.