اجرای پروژه‌های زیرساختی در شورای پنجم رقم خورد

رییس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در راستای خدمت رسانی به شهروندان پروژه‌های عمرانی زیرساختی درشورای پنجم آغار و اجرایی شد که شاید کمتربه آنها پرداخته شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حکمت اله داودی، رییس شورای اسلامی شهر قزوین در آیین بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های شاخص شهرداری قزوین با محوریت توسعه فضای سبز شهری در هفته ملی شوراها بابیان این مطلب اظهارکرد: ۲۲سال از تشکیل نهاد شوراها می‌گذرد و روز به روز این درخت تنومند نظام اسلامی بارورتر از گذشته می شود.
او با تاکید براینکه شوراها و مدیریت شهری بار سنگینی را از روی دوش دولت برداشته است افزود: باید اختیارات بیشتری به نهاد شورا واگذارشود تا بتوانیم درهمه بخش‌های عمرانی خدماتی اجتماعی و سلامت خدمات و اقدامات ارزشمندی را به شهروندان ارائه کنیم.
این مقام مسئول به اقدامات و پروژه های زیرساختی اجراشده در شورای پنجم اشاره کرد و گفت: یکی از پروژه های مهم و شاخص این دوره پروژه بلوار آیت الله باریک بین است که امیدواریم باتلاش شبانه روزی تا پایان دوره شورای پنجم تکمیل و مورد بهره برداری شهروندان قرارگیرد.
داودی ادامه داد: احداث بوستان بزرگ بانوان درمنطقه جنوب شهر و تئاتر شهر ازجمله مهم ترین پروژه هایی است  که در شورای پنجم و باتلاش مدیریت شهری درحال اجرا است که امیدواریم تا پایان این دوره از شورا به سرانجام برسند.
علی فرخزاد، معاون عمرانی استاندار قزوین هم در افتتاح پروژه‌های شهرداری قزوین گفت: توسعه متوازن نقاط متصل و منفصل شهری، همواره شعار شورای پنجم شهر بود که با افتتاح این پروژه ها محقق شده و به بهره برداری رسیده است و امروز شاهد این هستیم که نقاط کم برخوردار نیز به موازات دیگر مناطق از امکانات شهری بهره مند می شوند.
معاون عمرانی استاندار گفت: مجموعه شهرداری قزوین به تنهایی یک استانداری است و حتی اعتبارات آن بیشتر از مجموع چند دستگاه دولتی است.
فرخزاد در پایان با اشاره به رضایت شهروندان از توسعه متوازن شهر گفت: صرف این اعتبارات موجب رضایت مندی شهروندان شده است و شهرداری را در یک کف ترازوی رضایت مندی شهروندان در مقابل سایر دستگاه ها در کفه دیگر ترازو قرار داده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1512033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =