فراخوان جشنواره تئاتر خیابانی مریوان منتشر شد

فراخوان پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان که در ۵ بخش و با شعار «تئاتر خیابانی، خیابان روشن همدلی» در مهر ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد، منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فراخوان پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان در راستای ارتقای تئاتر خیابانی ایران و حمایت از تولید آثار نمایشی برای اجرا در خارج از صحنه‌های معمول تئاتر با توجه ویژه به شرایط اجتماعی ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا واولویت صیانت از سلامت هنرمندان، مخاطبان و برگزارکنندگان، منتشر شد.

این رویداد از سوی اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ استان کردستان و اداره ‌کل هنرهای نمایشی با همکاری انجمن هنــــرهای نمایشی ایران، انجمن هنرهای نمایشی کردستان و کانون تئاتر خیابانی برگزار می‌شود.

موضوع آثار پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان آزاد است و این رویداد در ۵ بخش مسابقه تئاترخیابانی ایران، دیگرگونه‌های اجرایی، نمایش‌های آیینی و سنتی، تئاتر کودک و نوجوان و مهمان برگزار خواهد شد.

همچنین ستاد برگزاری جشنواره با هدف ارتقای بنیه علمی این حوزه تئاتر کشور، کارگاه‌های آموزشی تئاتر بیرونی را با حضور اساتید داخلی و خارجی برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره، تا یکم شهریور ۱۴۰۰ فرصت دارند و نمایش‌های برگزیده، ۲۵ شهریور معرفی خواهند شد .

جشنواره از ۱۸ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.  

با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های رفت و آمد بین کشورها، این دوره از جشنواره، به صورت بین‌المللی برگزار نخواهد شد.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1512289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =