شیطان پرستان با حمله به دهکده ای در انگلیس چهار بز را قتل عام کردند.

دیلی میل در این باره نوشت: به فاصله چند روز چهار بز در دهکده ای در منطقه دوون کشته شده اند. بر این اساس بزهای بیچاره گلو و یا سرشان بیخ تا بیخ بریده شده است. جیمی اسمال 66 ساله و بازنشسته که دو بز خود را از دست داده می گوید تمام مردم دهکده بعد از این ماجرا مسلح شده تا قاتلان را به سزای اعمالشان برسانند. به گفته وی مردم چشمهای خود را باز کرده و می گویند روس سر بریدن به نحوی است که باید کار شیطان پرستان باشد. وی سوال می کند واقعا چه نوع مردمی می توانند این همه قساوت داشته باشند؟

جیمی با حیوانات و بزهای خود بنام بلکی و آنیتا تنها زندگی می کند که هفته قبل بلکی را در حالی که گلویش دریده شده بود، پیدا کرد. وی دو روز بعد آنیتا را نیز گلو بریده و با همان سبک قبلی مرده پیدا کرد.

وی می گوید چه کسی می تواند حیوانی که نمی تواند از خود دفاع کند را بکشد. وی برای اینکه بلایی مشابه بر سر بقیه نیاید، حیوانات خود را داخل حیاط خود جابجا کرده است.

دو قتل دیگر در فاصله 300 یاردی خانه جیمی رخ داده و دو بز به فاصله 48 ساعت به همان صورت کشته شدند. صاحب دو بز دیگر که نمی خواهد نامش فاش شود می گوید به من گفته شد تا کتابهای مذهبی درباره مسیح و این حیوان بخوانم و بعد متوجه شدم که شیطان پرستان این کار را کرده اند.

نماد بز در کتابهای قدیمی آمده است. ظاهرا برای اولین بار گفته شده بز از فرمان حضرت نوح برای سوار شدن در کشتی نجات سرپیچی کرده است. بعد ها مسیح را مانند بز به صلیب کشیدند و از سوی دیگر در کتابها امده که جن به صورت بز ظاهر شده و سم هم دارد.ماسونها اغلب از نماد بز استفاده کرده و شیطان پرستان برای احضار شیطان بز را کشته و از خون آن برای احضار استفاده می کنند که در مورد اخیر از مرگ بزها چنین سوء استفاده ای شده است.

پلیس منطقه دوون و کورنوال در حال بررسی این حادثه هستند.

 /5656

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 151229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فاميل دور US ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
    2 0
    اتفاق اسف باري هستش، ولي خدا وكيلي قتل 4 بز رو نمي گن قتل عام!
  • س ع ی د CA ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
    1 0
    قابل توجه ریش پرفسوری ها!!!
  • بدون نام IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۷
    1 0
    چه خبره، قرن 21 و جن و شیطان پرستی از ایران تا انگلیس
  • امیر IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۷
    2 0
    تو عراق و پاکستان هر روز 100 نفر انسان قتل عام میشند گیر دادی به بز
  • بدون نام IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
    2 0
    روزانه شاهد کشته شدن هزاران بیگناه هستیم که اکثریت آنها زنان و کودکان بی دفاع هستند.آنوقت کشته شدن چند بز را در بوق و کرنا میکنند
  • بدون نام IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
    1 0
    قتل عام چهار بز نه! هولوكاست چهار بز!
  • بدون نام IR ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
    2 0
    تو ايران هم روزانه هزارها بره و بز قتل عام ميشن!!!