۰ نفر
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵

آنچه که درباره ویندوز و ابزارهای کار با آن می توان فهمید

با آشنایی با بهترین آنتی ویروس سیستم خود را امن کنید
آنچه که درباره ویندوز و ابزارهای کار با آن می توان فهمید

آنتی ویروس‌ها می‌توانند در برابر خطرات احتمالی مانند خالی کردن حساب‌های بانکی، سرقت اطلاعات و تهدیدهای مشابه از سیستم شما محافظت کنند.

در حقیقت برای هک سیستم شما باید هکرها تعدادی فایل بسازند و آن‌ها را به طریقی به سیستم شما وارد کنند، تحت چنین شرایطی اگر آنتی ویروس روی سیستم‌تان نصب باشد آن‌ها را شناسایی و حذف می‌کند.

آنچه که درباره ویندوز و ابزارهای کار با آن می توان فهمید

شاید بپرسید بهترین آنتی ویروس خوب چه ویژگی‌هایی دارد و چه معیاری را باید برای انتخاب آن در نظر گرفت، یک آنتی ویروس مناسب کاربری آسان، ویژگی‌های کاربردی و قیمت مقرون به‌صرفه دارد و حتی می‌توان گفت میزان رضایت کاربران از آن نیز در انتخاب تاثیرگذار خواهد بود.

آنتی ویروس‌های زیادی در بازار وجود دارد که رایگان هستند و حتی با استفاده از آن‌ها هم می‌توان تضمین کرد که امنیت سیستم‌تان حفظ خواهد شد.

به عنوان مثال دو آنتی ویروس Avast و AVG بهترین آنتی ویروس از دید کاربران هستند و همیشه در صدر رضایت مصرف‌کننده قرار می‌گیرند.

به طور کلی آنتی‌ویروس‌های Bit Defender، Kaspersky، Avira Antivirus، Avast Antivirus Free، AVG Antivirus Free، ESET Nod32، Norton Antivirus Plus، F-Secure، Webroot Antivirus، Trend Micro و Panda Dome Essential از مواردی هستند که بیشتر برای استفاده پیشنهاد می‌شوند.

در بین این موارد Bit Defender بهترین گزینه است چرا که با اسکن سریع و توانایی بالا در شناسایی ویروس‌ها کار خود را به بهترین شکل انجام می‌دهد، اما یک نقطه ضعف دارد و آن هم این است که به دلیل سنگین بودن نرم‌افزار برای سیستم‌های قدیمی پیشنهاد نمی‌شود، چون سرعت سیستم را پایین می‌آورد.

دراپ باکس چیست؟

امروزه به دلیل فضای کم موجود در گوشی‌ها و حتی نگرانی از پر شدن حافظه و سپس کند شدن گوشی‌ استفاده از فضاهای ابری مانند دراپ باکس انتخاب معقولی است.

همان‌طور که گفتیم دراپ باکس در حقیقت یک فضای ذخیره‌ساز ابری است که با آن راحت می‌توانید فایل‌ها را ذخیره کنید و حتی انتقال دهید.

با توجه به قابلیت‌های این برنامه شما در هر جایی می‌توانید فایل‌های خود را ذخیره کنید و سپس با گوشی، لپ‌تاپ یا تبلت خود به آن دسترسی داشته باشید.

از طرف دیگر اگر روی فایل موجود در دراپ باکس با یکی از سیستم‌های خود هر تغییری دهید، همه آن‌ها با یکدیگر همگام‌سازی خواهند شد.

حجمی که در دراپ باکس در اختیارتان قرار می‌گیرد به اندازه‌ای است که بتوانید فایل‌های معمولی خود را در آن قرار دهید، اما اگر دنبال فضای بیشتر هستید می‌توانید با خرید اشتراک علاوه بر فضای بیشتر به قابلیت‌های متنوع‌تری نیز دست پیدا کنید.

اگر بخواهیم مزیت‌های این فضای ذخیره سازی ابری را بیان کنیم می‌توانیم به مواردی مانند کار کردن بدون هیج محدودیتی، آزاد کردن فضای گوشی و ارائه اسناد بزرگ اشاره کنیم.

همان‌طور که در بالاتر گفتیم دراپ باکس رایگان است، اما نسخه پولی هم دارد. اگر از نسخه رایگان آن استفاده کنید حداکثر 2 گیگابایت فضا خواهید داشت، این در حالی است که در نسخه پلاس این برنامه فضای یک ترابایتی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

آموزش فرمت کردن فلش

آنچه که درباره ویندوز و ابزارهای کار با آن می توان فهمید

بعضی اوقات پیش می‌آید که حافظه فلش کمتر از آن میزانی را که باید در دسترس باشد، نشان می‌دهد حتی وقتی تمام فایل‌های موجود در آن را پاک می‌کنیم.

در این مواقع بهترین کاری که می‌توان انجام داد فرمت کردن فلش است تا حداکثر ظرفیت فلش در اختیار مصرف‌کننده قرار بگیرد. علاوه بر این اگر فلش خود را فرمت کنید احتمالا شاهد بهبود عملکرد آن نیز خواهید بود.

روش‌های متنوعی برای انجام این کار وجود دارد که کاربران ابتدا برای انجام این کار باید نوع سیستم فایل مورد نظر خود را انتخاب کنند تا فلش درایو با توجه به نیاز کاربر فرمت شود.

روش فرمت کردن فلش در سیستم عامل مک و ویندوز فرق می‌کند که برای انجام هر کدام باید مراحل خاصی را در سیستم خود دنبال کنید. برای دنبال کردن آموزش فرمت کردن فلش به سایت کیمیانو که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم سری بزنید.

دسترسی به اطلاعات روز دنیا با کیمیانو

شاید شما همیشه به دنبال جایی بودید که بتوانید به اطلاعات مختلف در حوزه‌های علم و فناوری دسترسی داشته باشید و هر اخباری جدید در این حوزه‌ها را دنبال کنید.

خوشبختانه می‌توانیم بگوییم که کیمیانو دقیقا همین کار را برای شما انجام می‌دهد، اگر به سایت این مجموعه سری بزنید احتمالا هر چیزی را که دنبال آن هستید پیدا خواهید کرد.

از نقد و بررسی انواع گوشی‌های روز دنیا گرفته تا مطالب مرتبط در حوزه کسب‌وکار، همه در این سایت برای کاربرانی که آن را دنبال می‌کنند جمع شده است.

اگر می‌خواهید به آموزش کامل مطالب بالا دسترسی پیدا کنید، تنها با مراجعه به سایت و جستجو کردن نام یکی از این موارد در کادر جستجو می‌توانید به مطلب کامل این موضوع دست پیدا کنید.

برای دنبال کردن مطالب موجود در کیمیانو می‌توانید از طریق حساب اینستاگرام این مجموعه نیز اقدام کنید و نظر و ایده خود را در بخش کامنت‌ها با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1512547