۰ نفر
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
سرعت در پرداخت خسارات عامل موفقیت بیمه دانا

مدیریت بیمه دانا شعبه خرم آباد گفت : مهمترین عامل موفقیت بیمه دانا در سطح کشور سرعت در پرداخت خسارات به مردم است .

به گزارش خبرآنلاین لرستان، هیمن رستمی با بیان این مطلب که در ۳ سال  مسئولیتش در لرستان فرهنگ سازی بیمه ای در بین اقشار مختلف مردم را اولویت کاری خود قرار داده است،گفت: با کمک همکاران به نحو مطلوب این برنامه را عملیاتی کردیم به نحوی که جهش قابل چشمگیری در امر بیمه گری در سطوح مختلف صورت گرفت.

پرداخت حق بیمه در تهران بعلت عدم آگاهی

وی افزود: یکی از معضلاتی که در برخی استانها و لرستان با مواجه هستیم پرداخت حق بیمه پیمانکاران بزرگ و افراد توانمند و صاحب کسب و کار در استان در تهران است که گمان می کنند بیمه نامه های صادره شده در تهران از ارزش بالاتری برخورداری هستند در صورتی که چنین نیست .

رستمی ادامه داد : متاسفانه پرداخت حق بیمه شرکتها و افراد توانمند بومی استان در تهران باعث کاهش درآمد استان و پایین آمدن ضریب نفوذ بیمه ای میشود .

فرهنگ سازی از طریق مذاکره چهره به چهره

مدیریت بیمه دانا در خرم آباد با بیان اینکه عدم آگاهی مردم نسبت به خدمات بیمه ای تنها دلیل واریز بیمه ها در تهران است اظهار داشت : در این خصوص با همکاری پرسنل و بازدیدهای میدانی و مذاکرات حضوری بین مردم و اصناف و شرکتها ،شرح وظایف و نوع خدمات بیمه را چهره به چهره به مردم انتقال دادیم و خوشبختانه نتیجه های خوب و موثری را در این راه بدست آوردیم .

افزایش ۹ برابری فروش بیمه ای

مدیریت بیمه دانا در استان ادامه داد : در اواخر سال ۹۶ فروش بیمه ای دانا در خرم آباد مبلغ ۱۰ میلیارد تومان بوده که پس از برنامه ریزی‌ و اعمال تلاش های شبانه روزی پرسنل در پایان سال ۹۹ فروش بیمه ای دانا به مبلغ  ۹۰ میلیارد تومان افزایش یافت .

وی آموزش ، بازاریابی قوی و جذب نیروهای جدید و فرهنگ سازی بیمه ای در بین مردم را از عوامل موفقیت و افزایش ۹ برابری فروش بیمه ای در استان دانست و بیان کرد : خوشبختانه با مذاکراتی که با برخی افراد توانمند و سرمایه گذاران استان داشتیم حق بیمه های خود و شرکتها را به داخل استان انتقال داده و ضریب نفوذ بیمه ای استان را افزایش دادیم .

مدیر بیمه دانا خرم‌آباد با اشاره به میزان سهم پرتفوی بیمه ای شرکت بیمه دانا از کل پرتفوی استان. افزود : قبل از سال ۹۶ سهم بیمه ای شرکت بیمه دانا ۳/۴ درصد بود که این میزان در پایان سال ۹۸ به ۱۲/۱۷ درصد افزایش داشت و این بیمه در رتبه بندی و رقابت با سایر بیمه ها در استان و کشور جایگاه دوم را داراست و مهمترین عامل موفقیت بیمه دانا میتوان به سرعت در پرداخت خسارات اشاره کرد چرا که در این شرکت بیمه باتوجه به سرعت عمل پرسنل در پرداخت خسارت و سیاستهای شرکت بیمه دانا به محض تکمیل پرونده ها و ارجاع به شعبه در کوتاه ترین زمان پرداخت خواهند شد .

فعالیت ۷۰ نمایندگی در سطح استان

رستمی ادامه داد : بیمه دانا در استان لرستان دارای دو شعبه اصلی پرداخت خسارت و  ۷۰ نماینده فروش بیمه نامه می باشد که تعداد ۱۹  نماینده در خرم آباد می باشد که شعبه خرم آباد دارای    ۲۴ نفر پرسنل قراردادی و پرکیسی می باشد  که از این تعداد ۱۴ نفر نیروها به صورت  قراردادی و تمام وقت در حال خدمات دهی به مردم عزیز هم استانی می باشند .

مدیریت بیمه دانا در خرم آباد همچنین توسعه شعبات در خرم آباد را از دیگر برنامه های خود اعلام کرد و عنوان نمود : با توجه به گستردگی جمعیتی و توجیه اقتصادی بیمه ای در صدد افزایش تعداد نمایندگی های خرم آباد از ۱۹ نمایندگی به ۲۴ نمایندگی هستیم که با  برگزاری آزمونهای کتبی و تخصصی و مصاحبه و برگزاری  دوره های آموزشی از طریق بیمه مرکزی این تعداد نمایندگی را در خرم آباد راه اندازی می کنیم تا بتوانیم خدمات مطلوب تری با سرعت بالا به مردم ارائه نماییم .

46

کد خبر 1512558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =