۰ نفر
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۹

معاون سینما تاکید کرد مسئولان صداوسیما در تلاش هستند از ساخت سریال‌های تلخ جلوگیری کنند.

به گزارش خبرآنلاین، معاون سیما در نشستی با بسیج دانشجویان دانشگاه‌های علم و صنعت به تلاش مدیران، کارکنان و برنامه‌سازان رسانه ملی، برای اعتلای مفاهیم و ارزش‌های اسلامی، انقلابی و انسانی در صدا‌و‌سیما، ممنوعیت تجمل‌گرایی، مصرف‌گرایی و ساخت سریال‌های تلخ اشاره کرد و این اقدامات انجام شده را راهی برای اعتلای ارزش‌های انقلابی و اسلامی دانست.

علی دارابی در این جلسه با دعوت از دانشجویان برای همکاری بیشتر با رسانه ملی از آنها خواست با حضور در شورای مشورتی شبکه‌های سیما و اتاق‌های فکر برنامه‌های تلویزیون، مدیران را با اندیشه‌های نو و نیازهای نسل جوان همراهی کرده و برای ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های تلویزیونی با رسانه ملی همکاری موثرتری داشته باشند.

او از دانشجویان خواست ایده‌ها، موضوعات و سوژه‌هایی که قابلیت طرح را در سیما دارند، ارائه کنند. در این جلسه همچنین معاون سیما بر ضرورت بالا رفتن آستانه تحمل مسئولان برای بیان نقدهای سازنده در برنامه‌های سیما تاکید کرد.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 151270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر میر IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
    0 0
    معاون محترم سیمادر فرهنگ ایران اسلا می سوژه ها- داستان ها - رخدادهای مهم تاریخی وایضا زندگی شخصیت های برجسته سیاسی - مذهبی- ادبی و...و جود دارد که چنانجه نمونه ای از این قبیل مفاخر به تصویر کشیده شود برتر ین فیلم ها وسریالها در دنیا خواهد شد در نتیجه نیازی نیست که سریال های بی ریشه ای مانند جمونگ وامثا لهم ازسیمای جمهوری اسلامی پخش شود والگوی رفتاری خیلی از جوانان این مرزوبوم قرار گیرد
  • بدون نام ZM ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
    0 0
    مشکل این هست که دست اندرکاران خودشون زندگی سریالی شون تلخ شده واسه هم تلخ می سازند. برآیند زندگی خودشون رو تحویل مردم بیچاره می دن
  • بدون نام IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
    0 0
    آخه چرافکر قندخون مردم رونمیکنن ؟این همه سریال آب قندی بس نیست که شبهابه خوردمردم میدن؟