«نکوداشت روز شهرکرد» امسال در قاب‌های تلویزیون و گوشی

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: ویژه برنامه روز شهرکرد به مناسبت روز شهرکرد با مشارکت شهرداری و صدا و سیمای مرکز استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبر گزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،اکبر ایازی در دیدار با مدیرکل، قائم مقام و معاون سیمای مرکز صدا و سیمای استان اظهارداشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال هم امکان برگزاری مراسم نکوداشت روز شهرکرد به‌صورت جشن و با حضور شهروندان وجود ندارد، بنابراین این برنامه از طریق رسانه استانی و فضای مجازی تولید و پخش می‌شود.

وی افزود: از آنجایی که شهروندان ما از قومیت‌های مختلف تشکیل و در شهر شهرکرد ساکن هستند، بنابراین می‌طلبد ویژه برنامه نکوداشت روز شهرکرد به همه اقوام و قومیت‌ها توجه داشته باشد.

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد با اشاره به موضع‌گیری‌های اخیر استان همجوار درخصوص انتقال آب و خشکیدگی دشت شهرکرد بیان کرد: کم‌آبی و خشکیدگی دشت شهرکرد یک معضل بزرگ برای استان و شهر شهرکرد است که باید در برنامه نکوداشت روز شهرکرد به آن پرداخته شود تا مسئولان بدانند امروز شهرکرد با چه بحرانی مواجه است و برای انتقال آب باید به دور از شعار و رفتارهای غلط، کار کارشناسی انجام شود.

مشاور جوان شهردار شهرکرد با اشاره به ظرفیت صدا و سیما و فضای مجازی گفت: در راستای ارائه بخشی از فعالیت‌های مجموعه مدیریت شهری در یکسال اخیر و به تصویر کشیدن پتانسیل‌های شهر با تعامل دوسویه و اثربخش می‌توان از ظرفیت رسانه‌ها در راستای پیشرفت همه‌جانبه شهر استفاده و بهره‌برداری کرد.

رضا ریاحی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: در طول سال‌های گذشته برنامه‌های متنوعی در پارک‌ها و فرهنگسرا و سالن‌ها به‌مناسبت روز شهرکرد برگزار می‌شد اما به علت شیوع کرونا ۲ سال است که امکان برگزاری این مراسم وجود ندارد بنابراین به سمت استفاده از ظرفیت فضای مجازی حرکت کرده‌ایم.

وی گفت: در فرهنگسرای رسانه تولید محتوا انجام و در کانال‌ها و پیج‌های تلگرامی و اینستاگرامی منتشر می‌شود.

ریاحی ادامه داد: به منظور تبلیغات گسترده در سطح شهر دو تلویزیون شهری ۱۲ متری به پایه‌ها و بیلبوردهای تبلیغاتی شهر افزوده می‌شود.

افشارنیا مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری در ادامه جلسه بیان کرد: در برنامه روز شهرکرد تمامی مولفه‌ها در خصوص قومیت‌ها از جمله لهجه و گویش، آداب و رسوم و فرهنگ و پوشش اقوام باید مدنظر قرار گیرد.

وی گفت: در اجرای ویژه برنامه روز شهرکرد تلاش شد تا برنامه در بافت‌های سنتی انجام شود و رضایتمندی مخاطبین را به دنبال داشته است.

افشارنیا افزود: با توجه به شرایط فعلی انتشار ویروس کرونا جامعه به شدت نیازمند ایجاد یک فضای جشن و شادی است که اینگونه برنامه‌های شاد و جنگ می‌تواند این فضا را ایجاد و به آن کمک کند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1513050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =