آغاز تزریق واکسن ضد کرونا به افراد بالای ۷۰سال در جنوب غرب خوزستان

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از آغاز تزریق واکسن به افراد بالای ۷۰سال در آبادان، خرمشهر و شادگان خبر داد.

شکراله سلمان‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان، با تاکید بر اینکه افراد بالای ۷۰ سال منتظر تماس تلفنی برای دعوت به واکسیناسیون نباشند و برای تزریق واکسن به مراکز معرفی‌شده مراجعه کنند، اظهار کرد: از مردم عزیز و خانواده‌های محترم درخواست می‌کنیم برای محافظت از افراد بالای ۷۰ سال در برابر ویروس کرونا هر چه سریعتر برای تزریق واکسن به این عزیزان به مراکز تعیین‌شده، مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه تمام واکسن‌های موجود ایمن و موثرند، افزود: کارکنان بهداشت و درمان نیز همین واکسن‌ها را دریافت کرده‌اند و از این بابت جای هیچ نگرانی نیست. در حال حاضر قطعی‌ترین راه کنترل بیماری همه‌گیر کووید ۱۹، تزریق واکسن است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در زمینه ی معرفی مراکز تزریق واکسن به افراد بالای ۷۰ سال در محدوده فعالیت این دانشکده در شهرستانهای آبادان، خرمشهر و شادگان تصریح کرد: در آبادان کار تزریق واکسن به افراد بالای ۷۰ سال در، مرکز ۵ مهر واقع در خیابان منتظری- فلکه طوطیا؛ مرکز امام خمینی(ره) واقع در احمدآباد - جنب بیمارستان شهید بهشتی، مرکز فارابی واقع در خیابان ۴۰متری ذوالفقاری، خیابان شهدای ۲۰؛ مرکز شهید صادقیان واقع در احمدآباد - خیابان ۱۵- نبش فرعی۶؛ مرکز باهنر واقع در خیابان اروسیه، روبروی پارکینگ رسالت؛ مرکز رازی واقع در کوی قدس، ایستگاه ۵- خط وسط؛ مرکز امام حسن (ع) واقع در فیه - خیابان لاله ۱۸؛ مرکز امام رضا (ع) واقع در سلیچ، بعد از پل ایستگاه ۷؛ مرکز الغدیر واقع در دهکده بریم و مرکز ولیعصر (عج) واقع در روستای کوت شنوف انجام می شود ضمن اینکه همکارانمان در مرکز قدس واقع در چوئبده و مرکز والفجر واقع در اروندکنار نیز واکسن ضد کرونا را به افراد بالای ۷۰ سال تزریق می‌کنند.

به گفته ی سلمان زاده، در شادگان در مراکز خدمات جامع سلامت شماره یک و دو شهری و در مراکز روستایی دارخوین، بدرانی، بوزی و سالمی ۲ نیز کار تزریق واکسن انجام می شود.

وی یادآور شد: در شهرهای آبادان و شادگان کار تزریق واکسن از ساعت ۹صبح الی ۱۲ظهر انجام می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در خرمشهر نیز به صورت تجمیعی کار واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال در محل سالن ورزشی آزادی واقع در خیابان ۴۰متری - جنب فروشگاه افق کوروش در دو نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصر از ساعت ۱۷ تا ۲۰ انجام می شود.

وی افزود: در کفیشه و مینوشهر نیز کار تزریق واکسن ضد کرونا توسط تیم سیار بهداشت انجام می‌شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1513071

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =