کارنامه‌ی خودرو در دستِ راستِ مردم اهواز

سرویس کارشناسی خرید خودرو و فروش سفارشی آن، کارنامه، پس از فعالیت در شهرهای تهران، مشهد، تبریز، اصفهان،‌ رشت و کرج، به اهواز رسید.

با افزایش قیمت دلار خودرو از یک وسیله‌ی حمل و نقل به سرمایه تبدیل شد؛‌ و طبیعتا خرید و فروش خودرو از یک معامله‌ی معمولی اهمیت بیشتری یافت. جزئیات در خودروها مهم‌تر شدند و قطعات و اجزای تشکیل‌دهنده‌ی خودرو، کارکرد جدی‌تری یافتند. ریسک خرید و فروش خودرو بالاتر رفت و به همان میزان،‌ خرید و فروش خودرو فرآیند فنی پیچیده‌تری پیدا کرد. افزایش کلاهبرداری در فرآیند خرید و فروش خودرو در طول سال‌های اخیر گواهی بر این مدعاست.

خودرو قطعات مختلف و متفاوتی دارد که سلامت آن قطعات در قیمت خودرو موثر است. اصولا هر کدام از کارشناسان خودرو می‌توانند در مورد یکی از اجزای اصلی خودرو کارشناسی خود را انجام دهند: بدنه، اتاق، موتور، گیربکس،‌ جلوبندی، تجهیزات و... . در چنین شرایطی نیاز جدی بازار معاملات خودرو، انجام یک‌باره‌ی معاینه‌های فنی و کارشناسی خودرو در محل استقرار فروشنده، با هزینه‌ی منطقی و با تعهد و تضمینِ کارشناس است. خلائی که متعاملین بازار خودرو آن را در سال‌های اخیر پیوسته احساس می‌کردند.

کارنامه، سرویس کارشناسی خودرو،‌ که حالا به شهر اهواز رسیده است، این خلاء را پر کرده است. این سرویس با به خدمت گرفتن متخصصان کارشناسی خودرو، با بررسی تمامی آیتم‌های موثر بر سلامت و قیمت خودرو، شامل بدنه، لاستیک‌ها، فضای داخلی، تجهیزات، موتور و انتقال قدرت، تعلیق،‌ فرمان، ترمز، آپشن‌ها و اسناد و مدارک در محل مورد نظر فروشنده، وضعیت سلامت خودرو را ارزیابی کرده و به خریدار گزارشی کامل از خودرو ارائه می‌کند. این سرویس، کامل‌ترین سرویس کارشناسی خودرو در کشور است.

چرا کارنامه؟ چرا اهواز؟

با توجه به قرار داشتن اهواز در میان مناطق آزاد و گسترش خودروهای خارجی و خاص در این شهر، کارنامه می‌تواند برای خریداران خودرو در این شهر، یک دستیار امن، قابل اعتماد و مسلط به جزئیات خودرو باشد.

کارشناسان کارنامه در اهواز، همچنین با ارائه‌ی متوسط قیمت خودروی کارشناسی‌شده، با استناد به قیمت خودروهایی با همان مختصات در سراسر کشور معامله شده‌اند، خریدار را از متوسط قیمت خودروی مورد معامله در بازار آگاه می‌کنند.

کارشناسان کارنامه افراد خبره، باتجربه و در عین‌حال تعلیم‌دیده برای کارشناسی خودرو هستند؛‌ این کارشناسان دوره‌های آموزشی را در آکادمی کارنامه و تحصیلات تکمیلی خود را در دانشگاه صنعتی شریف طی کرده‌اند و موفق به کسب گواهینامه‌های معتبر شده‌اند. کارشناسان با بررسی بیش از ۴۰۰ نقطه در خودرو، با تکیه بر دانش خود و همچنین با استفاده از ابزارهای به‌روزِ سنجش دقیق، شما را با جزئیات خودروی موردنظرتان که ممکن است از آن‌ها با خبر نباشید،‌ آشنا می‌کنند و یک تصویر دقیق،‌ جامع و مفید از خودروی مورد نظر شما به شما ارائه می‌کنند.

سرویس کارنامه به خریداران کمک می‌کند تا خریدی امن داشته باشند. این سرویس برای تضمین کارشناسی خود،‌ تا سقف ۴۰ میلیون تومان، خریدِ مشتریان خود را گارانتی کرده است.

نه تنها خرید خودرو، که فروش خودرو هم!

کارنامه ریسک خرید و فروش خودرو را برای خریدار به نزدیک صفر می‌رساند. این سرویس،‌ نه تنها به خریداران خودرو خدمات کارشناسی ارائه می‌دهد، که در فروش خودرو هم می‌تواند یک دستیار مطمئن برای شما باشد.

سرویس فروش سفارشی خودرو در کارنامه، تمام فرایند فروش را راسا به عهده داشته، خودروی شما را کارشناسی، قیمت‌گذاری دقیق کرده و آن را آگهی می‌کند. پاسخ دادن به تمامی تماس‌ها، مذاکره با خریداران و یافتن بهترین مشتری و بهترین قیمت از دیگر خدمات سرویس فروش سفارشی است. در تمامی مراحل تنظیم قولنامه، فروش و ثبت سند خودرو یک مشاور حقوقی در کنار شماست و ریسک فروش خودروی شما را به صفر متمایل می‌کند.

کارنامه با سرویس کارشناسی خرید و فروش سفارشی خودرو می‌تواند تمامی آسیب‌های احتمالی خرید یا فروش خودرو را از بین ببرد. با استفاده از امکانات کارنامه، شما می‌توانید خودروی مورد نظر خودتان را در بازه‌ی زمانی کوتاهی به منصفانه‌ترین شیوه بخرید یا به بهترین قیمت بفروشید. دیوار همچنین آگهی مشتریان کارنامه را به صورت رایگان نردبان می‌کند و مادامی‌که شما از خدمات این سرویس استفاده می‌کنید، دیوار هم به شما به رایگان خدمات می‌دهد.

راه‌اندازی این سرویس می‌تواند فرصت مناسبی برای علاقه‌مندان خودرو در اهواز باشد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1513324