انتقال دانش و تکنولوژی برندهای جهانی در جزیره قشم

با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهوری و با هدف انتقال دانش و تکنولوژی برندهای جهانی، فروشگاه «دی یوتی فری» قشم ((duty free shop واقع در فرودگاه بین المللی منطقه آزاد قشم افتتاح می شود.

به گزارش خبرآنلاین از قشم این فروشگاه درحوزه برندینگ با هدف انتقال دانش و تکنولوژی برندهای جهانی و مشارکت جامعه تجاری جزیره قشم و با سرمایه‌ گذاری بخش خصوصی به ارزش  ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
بنا به اعلام شرکت «انسا مروارید قشم» به عنوان سرمایه گذار پروژه تاسیس این فروشگاه با آغاز بکار آن برای ۱۲۰ نفر از نیروهای بومی نیز در جزیره فرصت اشتغال ایجاد می شود.
گفتنی است پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ‌ماه ۱۴۰۰ در آیین ویدیو کنفرانسی با حضور رییس جمهوری تعداد ۱۰ پروژه منطقه آزاد قشم با سرمایه ‌گذاری ارزی بیش از ۲۱ میلیون دلار و ریالی چهار هزار و ۱۰ میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف تولیدی، شیلاتی، خدماتی و گردشگری افتتاح می‌شود.
یادآور می‌شود منطقه آزاد قشم پیش ‌از این در سه مرحله از افتتاح‌های ریاست جمهوری در دولت تدبیر و امید با ۵۳ پروژه با اعتبار ریالی ۶۰ هزار و ۶۶۰ میلیاردی و ارزی ۳۴۰ میلیون یورو و ۲۶۰ میلیون دلاری در دو بخش دولتی و خصوصی حضورداشته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1514113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =