هشدار شدیداللحن حزب‌الله به اسرائیل:نیروی قدس سپاه دستاوردهای بزرگی را محقق کرده

ایسنا نوشت: رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان اعلام کرد، قدرت مقاومت در فلسطین بسیار بالاست، بیشتر از آنچه رژیم صهیونیستی تصور می‌کند.

 به نقل از العهد، هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان به مناسبت پنجمین سالگرد شهادت مصطفی بدرالدین، فرمانده ارشد این جنبش خاطرنشان کرد: ما امروز از ملت فلسطین، جوانان و مجاهدان آن به خاطر دفاع از قدس و مسأله فلسطین تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی در ادامه افزود، قدرت مقاومت در فلسطین بسیار زیاد و بیشتر از حد تصور دشمن صهیونیستی است.

هاشم صفی الدین همچنین تصریح کرد، طوفان موشکی علیه رژیم صهیونیستی بیانگر این است که مقاومت قوی‌تر از آن چیزی است که آمریکا و غرب گمان می‌کنند و می‌گویند و ملت فلسطین قوی است و از قدس دست برنمی‌دارد و آن را رها نمی‌کند.

وی اظهار داشت، امروز سرتاسر فلسطین، قدس است و قدس امروز با شهدای فلسطین می‌درخشد. 

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله ادامه داد، هدف قرار دادن فرودگاه «بن گوریون» اقدامی ویژه و منحصر به فرد و از برکت‌های دفاع از قدس است. 

وی همچنین عنوان کرد، آنچه امروز در فلسطین رخ می‌دهد، هدف و انگیزه‌ای است که منجر می‌شود تمامی طرف‌ها به محور مقاومت بپیوندند.

هاشم صفی‌الدین همچنین گفت، امروزه نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بزرگی را محقق کرده و آنها نشان دهنده نتایج آنچه شهید حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران انجام داده است، می‌باشد.

وی درخصوص مصطفی بدرالدین تاکید کرد، فلسطین چشم و قلب و زندگی او بود و موشک‌هایی که امروز از فلسطین شلیک شد آرزوی شهید قاسم سلیمانی، عماد مغنیه، از فرماندهان حزب الله لبنان و مصطفی بدرالدین بود.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1514154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    23 18
    انشاالله که صهیونیست ها یک تو دهنی کارساز از نیروهای مقاومت می خورند.
  • علی IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    1 0
    انشا الله بزودی نماز عید فطر در قدس شریف به امامت حجت ابن الحسن العسگری
  • Erfan IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    0 0
    اسرائیل نابود خواهد شد
  • IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    0 0
    زنده باد مقاومت شجاع و غیور که دهن استکبار را خورد کرد
  • فرزانه IT ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    0 0
    زنده باد حزب الله وزنده باد نام شهیدان سلیمانی ومغندین وبدرالدین وزنده باد رهبر عزیز ایران خامنه ای وزنده باد سپاه
  • م IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    0 0
    درودبرملت غیورفلسطین ودرودبرمقاومت
  • ناشناس :) IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    0 0
    این پیروزی ها از این به بعد ، نه به خاطر موشک های کروز و زلزال و ... است بلکه این ها جریان و سیلاب خون به ناحق ریخته شده ی شهدای مظلوم مان و حاج قاسم عزیزمان است ... اسراییل بداند که تمام حرف های آقایمان حتمی است اسراییل این قرن نابودی تو است
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    0 0
    انشاالله مقاومت قهرمان پیروز نهایی این جهاد مقدس است .مرگ براسراییل
  • Arian IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    0 0
    شهرک سازی صدبرابر شده،بمباران غزه بیش از پیش ادامه داره،محاصره تنگتر شده،حتی اسراییل پاروفراتر گذاشته و تو خاک ایران عملیات انجام میده،تو سوریه صدها بار مواضعمون رو میزنن،کدوم دستاورد؟چند تا سرباز اسراییل رو کشتید؟دو مورد بگید؟چند پایگاه و اصلا چندتا نفربر اسراییل رو ساقط کردید؟بحث من اینه که بشینیم و بجای شعارهای تو خالی منطقی شرایط رو بررسی کنیم.اگه در میدان عمل نمیتونید بیایید در میدان دیپلماسی اسراییل رو به چالش بکشید،همون کاری که ظریف با آمریکا کرد،باورمون میشد که یه روز تمام اروپایی ها تو بحث تمدید تحریم تسلیحاتی بیان و مقابل آمریکا بایستند؟شما هرچقد موشک هوا کنید و شعار بدید فقط موضع اسراییل رو تقویت کردید،میگم دشمنی کردن سیاست میخواد،با سیاست اینکارو بکنید،همونکاری که اسراییل داره میکنه،تا حالا یه بار دیدید اسراییل رو موشک به فارسی چیز بنویسه و یا شعار بده ایران باید نابود بشه،نه،اما اونها باسیاست و دیپلماسی اینکارو میکنن،مظلوم نمایی میکنن و ایرانو تهدید بزرگ جلوه میدن واسه همراهی جامعه جهانی در مقابل ایران،البته قدم اول حل بحرانهای داخل کشوره،بدون پشتیبانی ملت محکومیم به شکست
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    0 0
    نه به جنگ درود بر فلسطینی درود بر اسراییلی درود بر انسانیت